اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شرکت در مراسم سالگرد امام انجام می‎شود

اعزام نمایندگان سمن‎های فعال جوانان گلستانی به حرم امام (ره)

خبرگزاری فارس: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: نمایندگان سمن‎های فعال در حوزه جوانان استان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‎شوند.

اعزام نمایندگان سمن‎های فعال جوانان گلستانی به حرم امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی رحیمیان شامگاه شنبه در جمع نمایندگان سمن‎های استان گلستان اظهار داشت: شرکت‎کنندگان در این مراسم که از بین نمایندگان 57 سمن فعال در حوزه جوانان استان گلستان هستند ضمن شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) به قم هم اعزام می‌شوند تا از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران هم بهره‎مند شوند.

وی تصریح کرد: در صورت امکان مقدمات دیدار و گفتگو با جمعی از روحانیون برجسته حوزه و دانشگاه قم برای نمایندگان سمن‎های فعال استان فراهم می‌شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان اضافه کرد: زیارت حرم حضرت شاه عبدالعظیم در شهر ری و حضور بر سر مزار جمعی از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مسئولان کشوری و لشکری شهید از دیگر برنامه‎هایی است که در این ایام برای سازمان‎های مردم نهاد در نظر گرفته شده است.

رحیمیان با اشاره به برنامه‎های معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: این معاونت در سال جاری اقدامات زیادی در دستور کار دارد اعزام جمعی از جوانان به یادواره شهید مطهری در شیراز، اعزام 40 نفر از نمایندگان سمن‎ها به نمایشگاه کتاب در تهران به صورت رایگان که به نفرات اعزامی بن کتاب 200 هزار ریالی اهدا شد و زیارت حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و زیارت شاه عبدالعظیم نیز در دیگر برنامه‎های این اعزام بوده است.

وی ادامه داد: اعزام یک کاروان از جوانان به استان مرکزی برای بازدید از منزل امام خمینی (ره) در شهر خمین از دیگر برنامه‎های اداره ورزش و جوانان استان در خرداد ماه بوده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: برنامه‎‎های ویژه ایام ماه رجب و اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز تولد حضرت علی‎اکبر (ع) و هفته جوان هم بعد از ارسال کامل برنامه‎های مسئولان حوزه جوانان در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎های استان و سازمان‎های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان به صورت جامع و کامل اطلاع‎رسانی می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول