اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امورمالیاتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

معافیت مالیاتی نشریات سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان گفت: تمامی نشریات محلی استان سیستان‌وبلوچستان که فعالیت دارند براساس بند (ل) ماده 139 قانون از پرداخت مالیات معاف هستند.

معافیت مالیاتی نشریات سیستان‌وبلوچستان

حمید شیخ‌اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هرگونه معافیت مالیاتی باید همراه با تسلیم اظهارنامه الکترونیکی باشد و جراید محلی استان تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به تسلیم اظهارنامه الکترونیکی به اداره امور مالیاتی مراجعه کنند.

وی افزود: نشریات سراسری دارای نمایندگی در استان که دفاتر اصلی آنها در دیگر استان‌ها است نیازی به ارائه اظهارنامه مالیاتی در سیستان‌وبلوچستان ندارند.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی تکمیل اظهارنامه مالیاتی برای اصحاب رسانه خبر داد.

شیخ‌اسدی به مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان در پنج مرحله فراخوان شدند.

وی بیان کرد: تاکنون 2 هزار و 600 مودی مالیات بر ارزش افزوده ثبت‌نام کردند و پش‌بینی وصول مالیات بر ارزش افزوده 158میلیارد ریال بود که 195 میلیارد و 691 میلیون و 663 هزار ریال وصول شد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد: به مشمولان مالیات بر ارزش افزوده که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند توصیه می‌شود با توجه به فراخوان‌های پنجگانه به اداره امور مالیات بر ارزش افزوده مراجعه و در مهلت مقرر قانونی برای ثبت‌نام اقدام کنند در غیر این صورت مشمول جریمه شده و از مزایا و تسهیلات مالیاتی بهره‌مند نمی‌شوند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول