اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رشیدی در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

موفقیت مربیان قمی در دوره تئوری مربیگری ورزش‌های رزمی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت مربیان این هیئت در گذراندن دوره تئوری مربیگری ورزش‌های رزمی خبر داد.

موفقیت مربیان قمی در دوره تئوری مربیگری ورزش‌های رزمی

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: آنچه که در سال‌های اخیر موجب رشد و پیشرفت ورزشکاران زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم و همچنین تحقق اهداف و برنامه‌های این هیئت شده، توجه به امر آموزش بوده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که مرتب علوم و فنون جدیدی وارد ورزش می‌شود، طبیعی است که ورزشکاران کشورمان از جمله رزمی‌کاران فعال در استان قم نیز اعم از داور، مربی و ورزشکار باید از توان و دانش بالایی در این رشته برخوردار باشند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تاکید کرد: این هیئت در کنار اهداف و برنامه‌های مهمی که در راستای جذب نسل نوجوان و جوان جامعه به ورزش رزمی و تربیت آنها برای حضور در عرصه ورزش قهرمانی دارد، به مسائل دیگر ورزش از جمله آموزش و همچنین فرهنگ در ورزش توجه ویژه‌ای دارد.

وی بیان داشت: در دو سه سال اخیر حتی با دعوت از مدرسان مجرب خارجی در سبک‌های مختلف زیر مجموعه هیئت و تشکیل کلاس‌ها و دوره‌ها و کلینیک‌های آموزشی با حضور داوران، مربیان و ورزشکاران رزمی سعی کرده‌ایم، سبک‌های مختلف رزمی در قم با علم روز پیش بروند.

رشیدی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های رزمی در حال حاضر ورزشکاران پرتعدادی در سبک‌های مختلف اعم از کیک بوکسینگ، کوبودو، جوجیتسو، ووینام و چندین رشته ورزشی دیگر دارد، حتی رشته‌ای مانند موی تای نیز در این هیئت ورزشکاران پرتعدادی داشت که به زیر مجموعه انجمن‌های ورزشی پیوست.

وی یادآور شد: هیئت ورزش‌های رزمی در کنار رشته پرمخاطب و پرطرفداری همچون فوتبال در حال حاضر دارای بیشترین آمار بیمه شده ورزشی است، بنابراین هیئت باید تلاش کند تا ورزشکاران پرتعداد هیئت از دانش و علم روز داوری، مربیگری و فنون ورزشی برخوردار شوند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: اخیرا به همین منظور در تعامل و هماهنگ با واحد آموزش، تحقیقات و برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، یک دوره تئوری مربیگری در هیئت ورزش‌های رزمی قم برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره که ویژه مربیان دارای مدرک درجه مربیگری در ورزش‌های رزمی بود، شرکت‌کنندگان از بیست و سوم اردیبهشت ماه در این دوره حضور داشتند و تا ششم خرداد ماه 40 شرکت‌کننده این دوره از سبک‌های مختلف، جدیدترین نکات مربیگری ورزش‌های رزمی را فرا گرفتند.

رشیدی اضافه کرد: یقینا با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت که در قالب تقویم سال 1391 به فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه شده است، در کنار اعزام‌ها و میزبانی‌های مختلف ورزش رزمی قهرمانی کشور و میادین برون مرزی، دوره‌های آموزشی دیگری نیز در قم برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول