اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه

4400 کودک سیرجانی در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: طی 2 ماه 4 هزار و 400 کودک سیرجانی در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند.

4400 کودک سیرجانی در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز در سیرجان آغاز شد.

یدالله نصرت‌آبادی مسئول اجرای طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این طرح برای تمام  کودکانی است که باید‌ اول مهر سال جاری وارد دبستان شوند و پیش‌بینی می‌شود در مدت اجرای طرح که دو ماه ادامه دارد، 4 هزار و 400 نفر در سیرجان شرکت کنند. 

وی افزود‌: این کودکان در شنوایی‌سنجی، آمادگی تحصیلی، بینایی‌سنجی و مربی بهداشت مورد سنجش قرار می‌گیرند و پس از سنجش‌های اعلام شده کودکانی که دچار مشکل نباشند، کارت سلامت را برای ثبت‌نام در مدر‌سه دریافت می‌کنند.

نصرت‌آبادی بیان کرد: در صورت اشکال هر سنجش به واحدهای مربوط ارجاع تا پس از حل مشکلات در نوبت بعد در سنجش مورد نظر قرار می‌گیرند.

وی اعزام پایگاه‌های سیار در روزهای مشخص شده را به مناطق پاریز و بلورد در روستاهای حومه از برنامه‌های طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان اعلام کرد و گفت: والدین فرصت دارند تا پایان تیرماه به دبستان‌های شهید مستقیمی و رودکی در شهرستان سیرجان مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول