اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 تیرماه امسال

دومین مانور "عفاف و حجاب" در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر از برگزاری دومین مانور عفاف و حجاب مازندران با محوریت شهرستان قائمشهر خبر داد.

دومین مانور "عفاف و حجاب" در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، نوابه درویش‌متولی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری بانوان شهرستان قائمشهر با محوریت برنامه‌های ستاد بانوان شهرستان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با تاکید بر حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی به عنوان مکمل جامعه انسانی خواست تا امور بانوان در همه اداره‌ها فعال شود.

وی اذعان داشت: حضور بانوان نباید در اداره‌ها نادیده گرفته شود و در بخش تقسیم اعتبارات باید حقوق این قشر لحاظ شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر افزود: سربازان این مرزو بوم جان دادند ولی خاکشان و خرمشهر را به دشمن ندادند، پس بانوان با حفظ آرمان‌های شهیدان میهن، جانفشانی‌ها و رشادت‌های برادران شان را از خاطر نبرند.

متولی در مورد ویژه برنامه‌های ارتحال امام اظهار داشت: مراسم سالگرد ارتحال امام  ویژه خواهران شهرستان قائمشهر در 14 خرداد جاری در حسینیه سیدعابدین، 15 خرداد  در مسجد ولی‌عصر  و نیز در 10 خرداد در مسجد امام علی (ع) کیاکلا برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر از اعزام کاروان بانوان به مرقد امام، برگزاری مسابقه‌ای با عنوان یاد یار که همگامی کلام امام با آیات قرآن است و نیز مسابقه حجاب بانوان و انقلاب در شهرستان قائمشهر خبر داد.

متولی برگزاری مسابقات تیراندازی، کوهنوردی، شطرنج و نیز برگزاری عصر شعر  سوگ آفتاب در مجتمع فرهنگی هنری حر در روز سه شنبه را از دیگر برنامه‌های این ستاد اعلام کرد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ حجاب و بیدار کردن افکار جوانان در رعایت عفاف در جامعه اسلامی بیان داشت: دومین مانور عفاف و حجاب بانوان شهرستان 21 تیر به مناسبت روز عفاف و حجاب با حضور بانوان محجبه شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول