اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

حفظ ارزش‌های نظام اسلامی مهم‌ترین ویژگی پاسداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاسداری است.

حفظ ارزش‌های نظام اسلامی مهم‌ترین ویژگی پاسداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران سپاه این استان اظهار داشت: اقدامات تبلیغی فرهنگی یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین برنامه‌هایی است که باید به‌ صورت مستمر ادامه پیدا کند.

وی افزود: اقدامات تبلیغی و فرهنگی در راستای معرفی بهینه شایستگی‌های پاسداری بر اساس شاخص، معرف و سنجه‌های تعریف شده است و در بازخوانی میراث گرانبهای پاسداری از انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارد.

محمدسلیمانی توجه به نعمت‌های الهی همچون امنیت، آرامش و آسایش که خداوند در اختیار افراد قرار داده است را از شرایط شایستگی‌های پاسداری دانست و گفت: قدرشناسی از موقعیتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است و توفیق پوشیدن لباس مقدس پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکرگزاری به واسطه نعمت ولایت و حاکمیت اسلام از دیگر تکالیف پاسداری به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تلاش در راستای تحقق طرح تحول و تعالی در سپاه وظیفه آحاد کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در این راستا از هیچ تلاش و کوششی نباید دریغ کرد.

محمدسلیمانی حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین ویژگی‌های پاسداری دانست و گفت: یک پاسدار دارای روحیه‌ی استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی است و در همین راستا می‎تواند حافظ خوبی برای دستاوردها و ارزش‌های نظام اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: یک پاسدار دارای آگاهی و بصیرت کامل است و این ویژگی به او کمک می‌کند تا در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمن در امان باشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول