اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار می‌شود

معارفه سرپرست جدید هیئت والیبال استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت والیبال استان اصفهان عصر امروز برگزار می‌شود تا هاشم امینی به طور رسمی مسئولیت این هیئت را برعهده بگیرد.

معارفه سرپرست جدید هیئت والیبال استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان پس از کنار رفتن هوشنگ عشایری از سمت مدیرکلی اداره راه و ترابری استان اصفهان، وی به دلیل انتقال به استان فارس ناچار شد از سمت ریاست هیئت والیبال استان اصفهان استعفا بدهد.

با استعفای رئیس سابق هیئت والیبال استان اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مدیرکل آبفا را به عنوان سرپرست جدید به فدراسیون معرفی کرد که پس از تایید فدراسیون، چهارشنبه هفته گذشته حکم سرپرستی امینی صادر شد.

قرار است عصر امروز در دفتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید برگزار شود اما عشایری در این مراسم حضور نخواهد داشت.

سرپرست جدید هیئت والیبال استان اصفهان موظف است در مدت سه ماه زمینه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان مهیا کند.

سرپرست جدید هیئت والیبال استان اصفهان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: برای کمک به رشته والیبال به میدان آمده‌ام و دغدغه پیشرفت این رشته را دارم.

هاشم امینی در خصوص تغییرات احتمالی در هیئت افزود: در حال حاضر هیچ گونه جابه‌جایی و تغییری در هیئت نداریم و کادر سابق به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول