اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تکیه اصلی شهرداری در توسعه شهری نیروی انسانی خادم است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: تکیه اصلی شهرداری در انجام وظیفه و ایفای نقش در مسیر خدمات شهری نیروی انسانی خادم و صادق است.

تکیه اصلی شهرداری در توسعه شهری نیروی انسانی خادم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در مراسم تجلیل از 215 بازنشسته شهرداری اظهار داشت: شهرداری با تمام توان و همت خود سعی دارد روز به روز بر گستردگی خدمات و انجام وظیفه خطیر شهری خود بیفزاید به طوریکه در این بین طراحی و معماری‌های انجام شده متناسب با فرهنگ شهر، اقلیم و وضعیت سنتی مردم است.

وی تصریح کرد: همانگونه که نیروی انسانی برای هر دستگاه یک پشتوانه و شالوده اصلی است شهرداری نیز با تکیه بر نیروهای متخصص، مجرب و حتی کارگران توانمند خود سعی دارد در سنگر مجاهدت عمرانی موفق و شایسته عمل کند.

بدری به تنوع کاری شهرداری و درآمد ناچیز آن اشاره کرد و افزود: در 1.5 سال گذشته تلاش کردیم در حد وسع و توان خود و با وجود کمبود اعتبارات تأمین نیازمندی پرسنل و ارباب جمعی شهرداری را در دستور کار قرار دهیم و با تأمین حقوق و مزایای به موقع به گونه‌ای رفتار کنیم تا آنها با کمترین چالش و نگرانی بتوانند در حیطه وظایف و کارهای خود کم دغدغه حاضر باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حجم کار و عملیات شهرداری قابل قیاس با دیگر خدمات عمرانی نیست و به یقین 70 درصد مراجعات اداری مردم به شهرداری‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ممکن است در این مراجعات نارضایتی‌هایی را نیز شاهد باشیم اما نسبت به حجم خدمات بسیار پایین و در حد طبیعی است و ما همچنان سعی داریم به گونه‌ای حرکت کنیم تا معضلات و مشکلات به حداقل برسد.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل بازنشستگان را یک ظرفیت ممتاز در بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌هایشان اعلام کرد و ادامه داد: بازنشستگان ما سرمایه‌هایی هستند که نباید به همین راحتی از تجارب آنها چشم پوشید بلکه باید این اندوخته‌ها را قدر دانست.

بدری با اعلام اینکه 30 سال خدمت و همراهی با مردم یک فرصت نزدیکی و مجالست را برای بازنشستگان فراهم آورده است، بیان کرد: مجموعه شهرداری بیشترین ارتباط را با مردم برقرار کردند و ضرورت دارد این فرصت و ارزشمندی کار را غنیمت شمرده و از آن به بهترین نحوه بهره‌برداری کرد.

وی افزود: نیروهای انسانی شهرداری سربازان و تلاشگران عرصه عمران و خدمات شهری هستند و به یقین بیشترین حجم خدمت‌رسانی به مردم توسط شهرداری انجام می‌شود.

شهردار اردبیل گفت: آنهایی که به درجه بازنشستگی نایل شدند، ضرورت دارد تجارب خود را در اختیار سایر کارکنان قرار دهند تا در کنار به‌روز رسانی خدمات شهرداری و تکنولوژی با استفاده از این تجارب بهترین و مطلوب‌ترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

در پایان این مراسم از 215 بازنشسته شهرداری با دادن لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول