اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی دشتی خبر داد

کاهش 30 درصد وقوع جرائم در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی دشتی از کاهش 30 درصدی وقوع جرائم در شهرستان دشتی خبر داد.

کاهش 30 درصد وقوع جرائم در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خضر تنگستانی صبح امروز در نشست کارگروه اجتماعی و خانواده شهرستان دشتی اظهار داشت: با همکاری مردم و دستگاه‌ها جرائم در شهرستان دشتی بیش از 30 درصد کاهش یافته است و کشفیات در این شهرستان افزایش داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی مهم‌ترین تشکیلات مقابله‌کننده با اعمالی است که به طور مستقیم با امنیت، حیثیت و تمامیت زندگی آحاد جامعه ارتباط دارد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: همکاری و مشارکت مردم در تامین امنیت و کاهش جرائم بسیار تاثیرگذار بوده و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتی نیز گفت: به منظور پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در جامعه باید نهادها و ادارات متولی با نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر هماهنگ باشند.

حسین باغداری ادامه داد: یکی از اهداف مهم کارگروه اجتماعی در شهرستان دشتی رسیدگی و رفع مشکلات اجتماعی بانوان است که در این راستا همه دستگاه‌ها به ویژه اعضای کارگروه اجتماعی و فرمانداری با ارائه طرح‌هایی در راستای تحکیم بنیان خانواده تلاش مضاعف داشته باشند.

باغداری خاطر نشان کرد: به منظور کاهش مشکلات اجتماعی وظیفه اصلی آحاد جامعه اسلامی و به‌ ویژه مراکز آموزشی ایجاد بصیرت و آگاهی در بین همه اقشار مردمی به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: دشمن سعی در ضربه زدن فرهنگی به جامعه اسلامی را دارد که باید با بصیرت و هوشیاری جلوی توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد و با اعتقادی که مردم مسلمان ایران اسلامی دارند یقینا در این جبهه نیز شکست سنگینی می‌خورند.

باغداری طرح آموزش پیش از ازدواج توسط شبکه بهداشت و درمان دشتی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برای کاهش طلاق همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط  امری ضروری به نظر می‌رسد و همچنین باید از ظرفیت دانشگاه‌ها در امر مشاوره و تحقیقات بیشتر استفاده کرد.

وی اضافه کرد: جرم‌هایی که اتفاق می‌افتد ناشی از عدم کارکرد صحیح کارتل‌های مختلف اجتماعی است که شامل بنیان خانواده می‌شود.

باغداری گفت: بسیاری از جرم‌هایی که در کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتد در بحث مواد مخدر و بعضا" مسائل سیاسی است.

وی علت اصلی جرم‌هایی که در هر جامعه رخ می‌دهد را پیشرفت‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: جوامعی که پیشرفت‌های صنعتی دارند بیشترین جرم‌ها را هم دارند و بیشترین جرم‌ها در کشورهایی که در حال توسعه یافتن هستند صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: اساسی‌ترین راهکار جلوگیری از جرائم راهکارهای مذهبی و استفاده از آموزه‌های دینی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول