اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌جنوبی خبر داد

اعزام 400 مددجوی کمیته امداد به مرقد امام

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی از اعزام 400 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مرقد امام راحل خبر داد.

اعزام 400 مددجوی کمیته امداد به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان ‌جنوبی، محمد اکبری در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد بر حفظ یاد و خاطره آن امام همام تاکید کرد.

وی اظهار کرد: این تعداد مددجو با اولویت خانواده‌های موفق فرهنگی، خودکفایی و اعضای کانون پیروان ولایت انتخاب شده‌اند که به مدت چهار روز به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی، بازدید از منازل مددجویان در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه و برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور پرسنل کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای پاسداشت این ایام اعلام کرد.

اکبری به گوشه‌ای از اقدامات حمایتی این مجموعه اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته به یک‌هزار و 294 خانواده شهری و روستایی در راستای خرید مسکن، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت مبلغ 13 میلیارد و 175 میلیون ریال مساعدت شده است.

وی تعمیرات، ساخت و تامین ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت را از جمله فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: تامین مسکن مددجویان تحت حمایت از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای شعار امداد در زمینه توانمندسازی و تحکیم بنیان خانواده‌ها است.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت طی سال گذشته به 478 خانواده کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول