اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند:

کاهش بودجه 20 درصدی ورزش قهرمانی گیتی‌پسند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: در مجموع بودجه باشگاه 20 درصد افزایش یافته است اما با تاکیدی که بر اولویت زیرساخت‌ها وجود دارد، ورزش قهرمانی کاهش بودجه داشت.

کاهش بودجه 20 درصدی ورزش قهرمانی گیتی‌پسند

علیرضا جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: در سال جاری اولویت باشگاه گیتی‌پسند بر زیرساخت‌ها متمرکز شده و عملیاتی شدن احداث مجموعه ورزشی شهید کشوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: از این‌رو بودجه ورزش قهرمانی باشگاه نسبت به فصل گذشته با کاهش 20 درصدی مواجه شده که تیم فوتسال نیز شامل این قضیه می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به حضور تیم فوتسال این باشگاه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: باشگاه در تلاش است تا بازیکنان مورد نظر مربی را به خدمت بگیرد و در نظر داریم تیم قدرتمندی را آماده کنیم.

وی اضافه کرد: برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر قرار نیست قیمت‌های غیر متعارف پرداخت کنیم و این دسته از بازیکنان می‌توانند با تیم‌هایی که رقم مورد نظر آنها را تامین می‌کند، قرارداد ببندد.

جنتی با تاکید بر اینکه باشگاه گیتی‌پسند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات آسیایی می‌کند، اضافه کرد: تیم گیتی‌پسند در این مسابقات از اعتبار فوتسال ایران دفاع می‌کند و برای قهرمانی به این مسابقات می‌رود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول