اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد

برقراری پرواز مستقیم از مشهد به حیدرآباد هند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از برقراری پرواز مستقیم به منطقه شیعه‌نشین حیدرآباد هند خبر داد.

برقراری پرواز مستقیم از مشهد به حیدرآباد هند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمود صلاحی عصر امروز در دیدار مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم در ماه رجب این توفیق حاصل شد که به آستان‌بوسی حضرت معصومه (س) آمده و به محضر علمای بزرگ قم مشرف شویم.

وی بهره‌مندی از نظرات و فرمایشات مراجع تقلید را چراغ راه حرکت مدیران در راستای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: استان خراسان رضوی بعد از تهران پرجمعیت‌ترین استان کشور بوده و یکی از استان‌های پهناور ایران اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: به برکت وجود مضجع شریف امام رضا(ع) سالانه 28 میلیون نفر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و ضمن زیارت بارگاه ثامن‌الحجج از معارف اهل‌بیت استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشهد پایگاه ترویج تفکر شیعه است افزود: امروز از مشهد مقدس به 22 نقطه دنیا پرواز مستقیم داریم و به زودی پرواز مستقیم به منطقه حیدرآباد هند که شیعیان در آن ساکن هستند برقرار می‌شود.

صلاحی با اشاره به اینکه 46 درصد از کل مسافران ناوگان هوایی کشور به مشهد مقدس مشرف می‌شوند تصریح کرد: نیمی از مسافران شبکه حمل و نقل ریلی از طریق قطار به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه 52 درصد اماکن اقامتی اعم از هتل و هتل آپارتمان در مشهد مقدس احداث شده است خاطر نشان کرد: همه این پیشرفت‌ها به برکت وجود مبارک امام رضا(ع) است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در برخی فصول سال و مناسبت‌ها زائران بیشتری فرصت سفر به مشهد مقدس را پیدا می‌کنند اضافه کرد: در ایام عید نوروز و تابستان پذیرای حجم عظیمی از زائران هستیم و اکنون استان را برای پذیرایی از زائران فصل تابستان آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم توسط مسئولان اندیشیده شده و امکانات لازم فراهم شده است تاکید کرد: همواره نیازمند رهنمودهای مراجع تقلید هستیم تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول