اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

آغاز اردوهای جهادی از 12 تیرماه در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: اعزام اردوهای جهادی از شهرهای خورموج، کاکی و شنبه از 20 تیرماه از دانشگاه‌ها و 12 تیرماه از مساجد و محلات صورت می‌گیرد.

آغاز اردوهای جهادی از 12 تیرماه در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه طرح هجرت 3 شهرستان دشتی اظهار داشت: تدبیر اردوهای جهادی از تدابیر ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب آن هم به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

فرماندار دشتی افزود: خدمت‌رسانی به مناطق محروم یکی از دغدغه‌های معمار حضرت امام خمینی(ره) هم بود و این خدمات‌رسانی در شهرستان دشتی نتایج ارزشمندی را داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تحقیقی، ورزشی و هنری دانشجویان، نیروهای کارآمد، نخبه  و نیروهای جوان ورود می‎کنند.

هاشمی با بیان اینکه اردوهای جهادی در سه بخش دانش‌آموزی، دانشگاهی و مساجد آغاز می‏شود‎ افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزی ششم تیرماه در دشتی آغاز می‌شود.

وی گفت: اعزام اردوهای جهادی از شهرهای خورموج، کاکی و شنبه از 20 تیرماه از دانشگاه‌ها و 12 تیرماه از مساجد و محلات صورت می‎گیرد.

هاشمی با بیان اینکه طرح هجرت 3 دارای اثرات متفاوتی است یادآور شد: یکی از آثار مهم طرح هجرت 3 اثرات فرهنگی است برای اینکه بتوانیم در این طرح موفق عمل کنیم باید اول پروژه‎ها را شناسایی کرده و از نیروهای جوان برای کار و تلاش و گسترش فرهنگ کمک بگیریم.

نماینده عالی دولت در دشتی کمک به سازندگی در مناطق روستایی، محرومیت‎زدایی و خدمات‌رسانی را یکی از اهداف طرح‎های هجرت عنوان و خاطر نشان کرد: این طرح که با تلاش همه دستگاه‎ها صورت می‎گیرد باید این طرح با بکارگیری بسیجیان و بسیج طلاب و فرهنگیان با اقتدار به مرحله اجرا درآید.

وی استفاده از دانش‌آموزان در عرصه‎های مختلف مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و خدمت به مناطق محروم را مورد تاکید قرار داد.

هاشمی تصریح کرد: باید از توان بالقوه نیروهای بسیج سازندگی در بخش‎های مختلف عمرانی بهره گرفت.

نماینده ارشد دولت در دشتی خاطر نشان کرد: طبق تبصره 2 ماده 196 قانون برنامه پنجم به دستگاه‎های اجرایی اجازه داده شده است تا متناسب با میزان آمادگی سازمان بسیج سازندگی اجرای بخشی از فعالیت‎های آموزشی، فرهنگی، غنی‎سازی اوقات فراغت و پروژه‎های عمرانی از قبیل جاده‎های بین مزارع، آبخیزداری، احداث و تعمیر کانال‎ها، آبیاری تحت فشار، بیابان‎زدایی و جنگل‎کاری را به آن سازمان واگذار کنند تا با استفاده از نیروهای داوطلب بسیج مردمی و همچنین جوانان آن پروژه‎ها را اجرا کنند.

وی یادآور شد: یقینا با اجرای پروژه‎ها شاهد کاهش هزینه‎ها و سرعت عمل بیشتر در پروژه‎ها خواهیم بود و این را بسیجیان در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول