اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت «طبس» خبر داد

بازدید مسئولان حوزه مستقل طبس از پروژه‌های شهرداری تهران

خبرگزاری فارس: مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در ناحیه مستقل طبس از بازدید اخیر امامان جمعه طبس و عشق‌آباد، فرماندار طبس، و جمعی از شوراهای اسلامی و شهرداران طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از پروژه‌های شهرداری تهران خبر داد.

بازدید مسئولان حوزه مستقل طبس از پروژه‌های شهرداری تهران

رضا جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: درپی درخواست رئیسان شوراهای اسلامی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مبنی بر بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی اجرا شده به وسیله شهرداری تهران و نیز دیدار با محمدباقر قالیباف شهردار تهران، این درخواست به شهرداری تهران منعکس شد و برگزاری این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این بازدید، آشنایی با توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشاهده پروژه‌های عظیم عمرانی و فرهنگی اجرا شده در تهران در راستای الگوگیری از این پروژه‌ها برای اجرای پروژه‌هایی مشابه در شهرستان‌های حوزه مستقل طبس بود.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در ناحیه مستقل طبس با اشاره به درخواست از ائمه جمعه شهرستان طبس برای همراهی با شوراهای اسلامی و شهرداران در جریان این سفر، بیان کرد: در این برنامه در مجموع تعداد 80 نفر از 4 شهرستان طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از جمله امامان جمعه طبس و عشق‌آباد، رئیس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان طبس، شهرداران طبس و عشق‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر عشق‌آباد، تعدادی از اعضای شورای اسلامی بخش دستگردان و مسئول اتحادیه مسکن مهر طبس حضور داشتند.

وی گفت: بازدید از برج میلاد، تونل امیرکبیر، ستاد فرماندهی مدیریت بحران شهرداری تهران، فعالیت‌ها و خدمات شهرداری مناطق 9 و 12 تهران، سامانه 137 و 1888 مربوط به مرکز دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این سفر بود.

* نام‌گذاری یکی از بلوارهای تهران با نام «طبس»

جعفریان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در دیدار طبسی‌ها به اتفاق جمعی از شوراهای اسلامی استان‌های همدان و زنجان با محمدباقر قالیباف شهردار تهران، امام جمعه طبس طی سخنانی، خواستار نام‌گذاری یکی از بلوارهای شهر تهران به نام «طبس» یا «5 اردیبهشت» شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان همچنین از شهردار تهران خواست تا در راستای احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی طبسی‌های مقیم تهران مساعدت کند.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در ناحیه مستقل طبس یادآور شد: من نیز در جریان دیدار با شهردار تهران، طی سخنانی ضمن تقدیر از امامان جمعه، شوراهای اسلامی و شهرداران که علی‌رغم طول مسافت اما با علاقه فراوان به بازدید از پروژه‌های شهرداری تهران آمده‌اند، به معرفی توانمندی‌های شهرستان طبس پرداختم.

وی ادامه داد: شهردار تهران نیز طی سخنانی، با اشاره به درخواست کمک از سوی برخی از شهرداران و نیز عدم امکان کمک شهرداری‌ها به یکدیگر، به بیان روش‌های کسب درآمد و افزایش امکانات شهرداری‌ها و همچنین راه‌های موفقیت در اجرای پروژه‌ها در عین کمی اعتبار پرداخت.

جعفریان همچنین از محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی که در راستای برگزاری این سفر و بازدیدها نقش‌داشته و کمک و پیگیری کرده است، تقدیر کرد.

پیش از این نیز در برنامه‌ای مشابه حدود 60 نفر از شوراهای اسلامی شهرهای طبس و دیهوک در سفر به تهران، از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری تهران بازدید کرده بودند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول