اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

حضور مردم در استقبال و بدرقه کاروان شهدا الهی و قرآنی بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار مرکزی حضور مردم در استقبال و بدرقه کاروان شهدا را حضوری الهی و قرآنی دانست.

حضور مردم در استقبال و بدرقه کاروان شهدا الهی و قرآنی بود

ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه بدرقه کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: حضور مردم در استقبال از کاروان فرزندان روح‌الله حضوری بی‌سابقه و بی‌نظیر و می‌توان گفت این حضور یک حضوری الهی بود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام حضور گسترده مردم هم در مراسم استقبال روز گذشته و هم در مراسم بدرقه امروز این بود که دشمنان بدانند مشعل عاشورا همچنان در دست این ملت روشن بوده و تا ابد فروزان خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: مردم نشان دادند که همچنان پیرو ولایت فقیه هستند و پشت سر ولی‌‌فقیه خود حرکت می‌کنند.

نصراللهی حماسه‌آفرینی مردم استان مرکزی در استقبال از کاروان شهدا را هشدار مردم و مسئولان به استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان باید بدانند که این مردم نه تنها از انقلاب خود خسته نشده‌اند، بلکه همچنان ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند.

وی افزود: بدون شک این حضور در امیدبخشی به ملل مظلوم دنیا تاثیرگذار بوده و موجب دلگرمی دوستداران نظام و انقلاب می‌شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در مسیر آرمان‌ها و اهداف شهدا، امام راحل و رهبری حرکت کرده و برای دفاع همه‌جانبه از کیان اسلامی آماده است گفت: مردم شهیدپرور اراک با استقبال باشکوه و کم‌نظیر از این کاروان وفاداری خود به شهدا را اثبات کردند.

وی با بیان اینکه این استقبال باشکوه و کم‌نظیر به تاریخ درس دیگری داد که شهدا همیشه زنده و جاوید هستند و از یاد و خاطره‌ها نخواهند رفت افزود: دشمن در تلاش است ملت غیور ایران اسلامی را از شهادت بترساند اما باید بداند که شهادت از آرزوهای تک تک فرزندان این مرز و بوم است و نهایت پاداش و افتخار خدا به بندگانش است و شهیدان در مکتب اسلام هرگز نمی‌میرند.

نصراللهی در پایان از برگزاری مراسم ویژه تقدیر از حماسه‌سازی مردم اراک در روزهای آینده خبر داد و افزود: جا دارد در این فرصت بار دیگر از حضور همیشگی و افتخارآفرین مردم اراک و شازند در مراسم استقبال و بدرقه از کاروان شهدای گمنام قدردانی کرد.

کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز با بدرقه مردم اراک راهی شهرستان خمین شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول