اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

ایثارگران حوزوی مایه سرافرازی ملت و مملکت هستند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید گفت: حضور اقشار ایثارگر و بازماندگان شهدا در عرصه تحصیل علوم دینی سبب سرافرازی ملت و مملکت اسلامی است.

ایثارگران حوزوی مایه سرافرازی ملت و مملکت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر حوزوی سراسر کشور افزود: حضور این قشر ارزشمند در راستای تحصیل علوم اسلامی و علوم اهل‌بیت(ع) موجب امیدواری است و این قشر اثرگذار می‌توانند بیشترین تاثیر را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی افزود: این قشر پیشینه درخشانی دارد، تشویق و حمایت از این قشر از سوی بنیاد شهید کار ارزنده و مایه مسرت است و اول کسی که از حضور این اقشار خشنود است، امام زمان (عج) است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ادامه داد: امید است ایثارگران و بازماندگان شهدا در عرصه تحصیل علوم اسلامی، تفسیر قرآن، معارف و احادیث اهل‌بیت (ع) بتوانند در مقام علم و عمل قله‌های فقه و فقاهت را فتح کنند.

وی تاکید کرد: ایجاد این حرکت مایه مباهات است و ایشان به واسطه عنایات امام عصر (عج) توانستند مدارج علمی را پشت سر بگذارند، همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی با پیشینه‌ای درخشان حضور یافتند و عنایات الهی شامل حالشان شد امروز نیز این عنایات همراهشان هست.

این مرجع تقلید افزود: حجت‌های خدا باطل نمی‌شوند این راهی است که شهدا پیمودند و این مسیر هدایت ادامه دارد این نور خاموش نمی‌شود و موجب افتخار است که چنین افرادی تربیت شده و تحویل جامعه شده‌اند.

وی ادامه داد: ایثارگرانی که به تحصیل علوم اسلامی مشغولند مایه حفظ انقلاب و حفظ امر به معروف نهی از منکر در بین مردم هستند و مردم به ایشان علاقه دارند و سخنشان در مردم مؤثر واقع می‌‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول