اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

روابط عمومی‌ها خدمات گسترده دولت را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: اطلاع‌رسانی شفاف‌ خدمات دولت، مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی‌ها است.

روابط عمومی‌ها خدمات گسترده دولت را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان اظهار داشت: خدمات دولت در عرصه‌های مختلف در سیستان تحول ایجاد کرده و مسئولان روابط عمومی‌ها وظیفه دارند تمام خدمات گسترده دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها نقش کلیدی و مهمی در ادارات دارند و باید شرایطی فراهم کنند تا مردم با مراجعه به ادارات احساس آرامش و عزت کنند زیرا مردم سرمایه‌های نظام و مستحق بالاترین خدمت هستند.

فرماندار زابل گفت: روابط عمومی‌ها  اقدامات گسترده و موفق دولت در منطقه را به مردم اطلاع‌رسانی کنند زیرا اگر مردم در جریان اقدامات دولت و نظام قرار گیرند، خدمتگذاران خود را بهتر و بیشتر همراهی می‌کنند.

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن کوبیدند و تلاش روابط عمومی‌ها نیز در حضور گسترده مردم در صحنه، موثر بود.

کیخا به وظایف روابط عمومی‌ها در ادارات اشاره و تصریح کرد: ایجاد محیطی آرام و امن در اداره، ارتباط با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها، برگزاری نمایشگاه خدمات دولت نهم و دهم، از مهم‌ترین اقداماتی است که روابط عمومی‌ها باید در دستور کار خود قرار دهند.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل نیز در این گردهمایی گفت: اطلاع‌رسانی شفاف خدمات دولت مهم‌ترین وظیفه و رسالت روابط‌عمومی‌ها است.

حامد شهرکی مقدم یکی از مشکلات روابط عمومی‌ها در کشور را فقدان منابع علمی و مکتوب در این حوزه عنوان کرد و گفت: از دیرباز از زمانی که روابط عمومی بعنوان یک رشته و حرفه در کشور متولد شد به دلیل آن که تولد این حرفه جدید بر اساس نیازها در کشور ما جوابگوی این نهاد اجتماعی نبود، سازوکارهای مناسب هم برای توسعه و ارتقاء روابط عمومی ایجاد نشد.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل ادامه داد: با گذشت زمان و ایجاد نیازهای جدید در جامعه نیاز به داشتن روابط عمومی‌های کارآمد بیش از پیش احساس شد.

شهرکی مقدم یادآور شد: در سال گذشته با توجه به وجود برنامه‌های ملی مهم، مجموعه اداری شهرستان زابل موفق و سربلند از این امتحان خارج شد که برگزاری انتخابات مجلس نهم، طرح بزرگ سرشماری عمومی نفوس مسکن، دهه فجر و هفته دولت مهم‌ترین برنامه‌ها بوده‌اند.

وی از تعامل و همکاری صمیمانه همه مدیران و روابط عمومی‌های ادارات تشکر کرد و گفت: برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های ادارات در مطبوعات از دستاوردهای دولت نهم و دهم در منطقه با توجه به سفرهای دولت است.

وی به فرارسیدن رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همت همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم اعزام زائران شهرستان و بدرقه کاروان امری ضروری است.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل از راه‌اندازی سیستم پیام کوتاه ادارات خبر داد و گفت: روابط عمومی رابطه بین سازمان و رسانه‌های جمعی و عامه مردم است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول