اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیر:

احیای ارزش‌های اسلامی از برکات قیام امام (ره) بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیر گفت: احیاء ارزش‌های اسلامی و بیداری اسلامی از برکات قیام مرد بزرگ الهی حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

احیای ارزش‌های اسلامی از برکات قیام امام (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با اشاره به زندگی امام (ره) اظهار داشت: باید با تأسی از این مرد بزرگ الهی بتوانیم جامعه را به پایبندی به ارزش‌های اسلامی به پیش ببریم.

وی در مورد نامگذاری امسال به‌ عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: نامگذاری امسال به این علت است که دشمن می‌خواهد چالش اقتصادی برای ما ایجاد کند و از طریق تحریم به ایران اسلامی صدمه بزند.

امام جمعه دیر اضافه کرد: نامگذاری سال توسط رهبری نقشه راه است و مسئولان باید فضای مطلوب برای سرمایه‌گذاری سالم در کشور فراهم کنند.

حسینی با اعلام اینکه کشوری که در اقتصاد وابسته به دیگران باشد در سیاست نیز وابسته خواهد بود افزود: دولت با حمایت از کارآفرینان و قوه قضائیه با تامین امنیت کارآفرینان نقش مهمی در عملیاتی کردن شعار امسال دارد و شورای فرهنگ عمومی با فرهنگ‌سازی باید به ارزش کار در جامعه جلوه‌ای خاص ببخشد.

امام جمعه دیر افزود: کیفیت‌بخشی به کالای داخلی سبب استقبال مردم از کالای ایرانی می‌شود.

فرماندار دیر نیز گفت: خرداد، ماه حماسه‌ها است و امام (ره) ما را زنده کرد و زندگی بخشید.

علی بحرانی با اعلام اینکه دین اسلام بر استقلال مسلمانان تاکید دارد افزود: پیام نوروزی مقام معظم رهبری بر همین اصل تاکید دارد.

وی اضافه کرد: استقلال اقتصادی زمینه‌ساز استقلال فرهنگی در جامعه است و دشمن که نتوانسته است در فضای سیاسی کاری انجام دهد می‌خواهد با وارد شدن به فضای اقتصادی به کشور ضربه وارد کند.

فرماندار دیر خاطر نشان کرد: استفاده از کالای داخلی سبب تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواهد شد.

حسینی با اشاره به بومی‌سازی و دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت نفت و هسته‌ای افزود: همه باید به اجرایی و عملیاتی شدن شعار امسال تلاش کنیم و همین جا اعلام می‌کنم هر کس بخواهد با سرمایه سالم در شهرستان فعالیت کند مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول