اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

آمایش استانی نیازسنجی جوانان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و اردوهای جوانان آمایش استانی نیازسنجی‌های این قشر اجرایی می‌شود.

آمایش استانی نیازسنجی جوانان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در دیدار و گفتگوی صمیمی با جوانان محله کریم‌آباد در اردبیل اظهار داشت: در حوزه جوانان در محورهای فناوری اطلاعات، هنر، فرهنگ، تفریحات سالم و سرگرمی و حوزه‌های اجتماعی وارد عمل شدیم به طوری که ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل و بر همین مبنا تفریحات سالم و اوقات فراغت جوانان را طبق برنامه و نیاز سنجی آنان اجرایی و با احصای خواسته‌های آنان عمل خواهیم کرد.

وی آمایش نیازهای جوانان را مهمترین برنامه در راستای پیشبرد اهداف ساماندهی امور جوانان اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه می‌توان عمل کرد.

پازاج بیان داشت: امسال با هدف معرفی جوانان برتر در تمام حوزه‌ها جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود که انتخاب جوان برتر در سطح استان گامی موثر در راستای ترغیب جوانان به کارهای فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود:  ثبت نام این جشنواره از طریق اینترنت انجام می‌شود و در حوزه جوان و رسانه، جوان با توانمندی‌های خاص، بخش معلولان، سرباز جوان، طلبه جوان، فیلم جوان و... جوانان موفق و برتر معرفی خواهند شد.

این مسئول به حوزه ورزش جوانان نیز اشاره کرد و گفت: احداث سالن‌های ورزشی استاندارد در مناطق پرجمعیت استان اردبیل سیاست عمده سازمان ورزش و جوانان در فراخوان عمومی به سمت ورزش است.

پازاج در بخش دیگری از سخنان خود بر احداث سالن ورزشی پنج طبقه در این منطقه تاکید کرد و افزود: ساخت سالن‌های ورزشی استاندارد، با کیفیت و ظرفیت مناسب و امکانات و تجهیزات روز در مناطق مستعد و پرجمعیت استان با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از برگزاری نشست با خیرین ورزشی استان در روزهای گذشته خبر داد و ابراز داشت: در نظر داریم مشارکت‌های خیرین ورزشی استان را ساماندهی و بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

پازاج این خیرین را از حامیان و خادمان اصلی و عناصر موثر در شکل‌گیری بخش‌های مختلف ورزشی و تقویت و توسعه فرهنگ ورزش در مناطق مختلف استان دانست و بر تعامل و همکاری آنها با این اداره کل تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول