اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سهمیه 1000 نفری استان بوشهر برای استخدام در سال جاری

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: امسال هزار نفر سهمیه استخدامی در استان بوشهر داریم که بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر با تحصیلات دانشگاهی در اولویت هستند.

سهمیه 1000 نفری استان بوشهر برای استخدام در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با جدیت در حال پیگیری است اظهار داشت: کاستی‌هایی در این زمینه در برخی دستگاه‌ها هست که در حال رفع این کاستی‌ها هستیم.

وی با اشاره به استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: امسال هزار نفر سهمیه استخدامی در استان بوشهر داریم که بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر با تحصیلات دانشگاهی در اولویت هستند.

جهانبخش افزود: فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر را شناسایی کرده و به دستگاه‌های اجرایی متقاضی نیرو اعلام می‌کنیم سپس این دستگاه‌ها می‌توانند آگهی استخدامی خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در مورد فرزندان جانباز که تحصیلات دانشگاهی ندارند و دیپلمه هستند به دلیل اینکه دستورالعملی نداریم، برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا زمینه جذب و بکارگیری آنان به صورت قراردادی در دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل‌ها به اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و سه درصد معلولان توجه ویژه داشته باشند.

جهانبخش گفت: ساماندهی بانک اطلاعاتی بنیاد شهید ضروری است و فرزندان ایثارگرانی که با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از لیست متقاضیان شغل حذف شده‌اند بازخوانی شوند.

وی ادامه داد: امسال 5 میلیارد تومان برای تامین 50 درصد هزینه بلیط پروازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید در کشور پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تامین این اعتبار مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

جهانبخش با اشاره به مشکلات گلزارهای شهدا در استان بیان کرد: برای هر گلزار شهدا در تمام مناطق استان پرونده اختصاصی به منظور شناسایی مشکلات این گلزارها و اقدام برای رفع این مشکلات تشکیل شود.

وی افزود: تا پایان دولت دهم همه گلزارهای شهدا در استان باید ساماندهی شوند ضمن اینکه نصب تمثال شهدا بر روی کاشی در شهرهای استان نیز تا پایان این دولت انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همه هزینه‌های درمانی جانبازان شاغل در دستگاه خود را بپردازند ضمن اینکه بنیاد شهید موظف به پرداخت همه هزینه‌های درمان جانبازان زیرپوشش خود و غیر شاغل در دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول