اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

177 بقعه گیلان به استقبال نشاط معنوی می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در 177 بقعه و امامزاده استان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد.

177 بقعه گیلان به استقبال نشاط معنوی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی پیش از ظهر امروز در جلسه اداره کل اوقاف استان با اشاره به اجرای برنامه‌های این نهاد برای اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌های معارف دینی در قالب طرح نشاط تابستانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشاط معنوی در جوار 177 بقعه و امامزاده استان برگزار می‌شود، افزود: اساتید در این طرح آموزش قرآن شامل روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین (ع) و پیامبران و احکام را ارائه می‌دهند.

این مسئول، مخاطبان طرح نشاط معنوی را دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه عنوان کرد و یادآور شد: زمان ثبت نام در طرح تابستانی نشاط معنوی 16 خرداد جاری تا 4 تیر امسال است و علاقه‌‌مندان شرکت در طرح مذکور می‌توانند برای ثبت نام به بقاع متبرکه مراجعه کنند.

به گفته وی، سال گذشته طرح نشاط معنوی در 11 بقعه برگزار شد که 6 هزار و 200 نفر در آن شرکت کرده بودند.

عادلی انجام کارهای فرهنگی در سطح بقاع متبرکه استان را بسیار وسیع خواند و ابراز کرد: 20 درصد از درآمد بقاع متبرکه صرف امور فرهنگی می‌شود.

وی کارهای فرهنگی را وظیفه مهم اوقاف دانست و تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی آثار و برکات سازنده‌ای دارد و تحول ایجاد می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه متولیان عرصه فرهنگی باید با هماهنگی یکدیگر عمل کنند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف باید از ظرفیت بسیار بالا و موثر سپاه استفاده کرد.

ا‌نتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول