اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه نهبندان:

مسئولان برای ترویج فرهنگ اسلامی مد‌نظر امام (ره) تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از مسئولان خواست که در راستای ترویج فرهنگ اسلامی که مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب بوده، تلاش کنند.

مسئولان برای ترویج فرهنگ اسلامی مد‌نظر امام (ره) تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان نهبندان اظهار کرد: ترویج و تبیین اهداف و آرمان‌های الهی و سیاسی امام راحل در جامعه امروزی امری ضروری است.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان و متولیان امر باید در راستای معرفی شخصیت امام (ره) و نشر اندیشه‌های وی تلاش کنند چرا که تحقق این مهم در جامعه سبب بیمه شدن بدنه نظام و انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ولایت فقیه را از ارکان اصلی و حیاتی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران چه در زمان حیات نورانی امام (ره) و چه در زمان کنونی، با تبعیت محض از ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

بخشی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) در جامعه برای تحقق و پیشبرد آرمان‌های الهی این نظام و انقلاب بسیار موثر و مثمرثمر واقع می‌شود و آحاد مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های معرفی شخصیت الهی و ترویج آرمان‌های امام راحل، اعزام مشتاقان و نسل جوان به مرقد وی است که در این راستا طبق سنوات گذشته برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از اعزام 500 زائر از این شهرستان به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای اعزام زائران به مرقد امام راحل وجود ندارد.

بخشی ادامه داد: این تعداد زائر نهبندانی از میان اعضای حلقه‌های صالحین، گروه‌های جهادی و بسیجیان این شهرستان هستند که با 12 دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: کاروان زائران مرقد امام (ره) نهبندان در روز جمعه ساعت هشت صبح از محل بسیج سپاه شهرستان اعزام می‌شوند که یک نفر روحانی و تعدادی امدادگر نیز در این کاروان‌ها حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: امید است با این اقدام بتوانیم گامی موثر در راستای تعظیم و تکریم شعائر الهی برداریم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول