اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم:

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری قم در سالگرد ارتحال امام

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم از آماده‌سازی اکیپ‌های راهداری از امروز تا 16 خرداد ماه خبر داد.

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری قم در سالگرد ارتحال امام

مصطفی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در سخنانی با اشاره به اقدامات راهداری قم برای استقبال از زائران مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هنگام ورود به شهر کریمه اهل‌بیت(س) اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم به منظور تعطیلی کار پیمانکاران راهسازی از روز 10 الی 16 خرداد ماه صورت گرفته و توصیه‌های لازم مبنی بر بازگرداندن محورها به حالت اولیه انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیمی از طول راه‌های استان مجهز به گاردریل و حفاظ جانبی است و یک چهارم طول راه‌ها به سیستم روشنایی مجهز است تمام پیمانکاران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم عنوان داشت: با توجه به ترافیک سنگینی که در ایام 14 و 15 خرداد در محورها ایجاد می‌شود، پیمانکاران برای بحث ایجاد روشنایی و تغییر گاردریل که بر اثر برخورد وسایل نقلیه جابه‌جا می‌شود در محل حادثه حاضر شده و نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

عباسی گفت: سه راهدارخانه در محورهای آزادراه قم ـ تهران، محور قم ـ سلفچگان و سلفچگان ـ دلیجان تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به مسافران و در راه ماندگان هستند.

وی خاطر نشان کرد: بحث لکه‌گیری و رفع چاله در محورهای استان با استفاده از آسفالت‌ریزی صورت گرفته است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم بیان داشت: شست‌وشوی علائم، نصب تابلوها و تعمیرات چراغ‌های چشمک‌زن در محورها انجام شده است.

عباسی تصریح کرد: دستگاه‌های سنگین راهداری در راهدارخانه‌ها برای بحث پاکسازی محورها در صورت وقوع حادثه مستقر شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری نسبت به سال گذشته یادآور شد: اساسی‌ترین بحث تیغ‌زنی و علف‌زنی حاشیه ‌محورهای استان از جمله آزادراه قم ـ تهران بوده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم خاطر نشان کرد: افزایش تیم‌های راهداری و جرثقیل در محورها به منظور بازگشایی محور در صورت وقوع تصادف صورت گرفته است.

عباسی بیان داشت: در جاده‌های استان قم مشکلی از لحاظ پاک‌سازی تصادفات وجود ندارد و در صورت تصادف در هر یک از حوزه‌های استان، اکیپ‌های راهداری و پاکسازی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول