اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

استفاده از داروهای نیروزا مورد تایید منابع رسمی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت: استفاده از داروهای نیروزا به هیچ وجه تایید شده منابع رسمی نیست.

استفاده از داروهای نیروزا مورد تایید منابع رسمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، انصار آری بعدازظهر امروز در جمع مدیران باشگاه‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: بحث استفاده از داروهای نیروزا بحث نگران‌کننده‌ای است که امروزه در بسیاری از باشگاه‌های ایران مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این داروها به هیچ وجه تایید شده منابع رسمی نیست، گفت: استفاده از این داروها هیچ منبع رسمی نداشته و به هیچ وجه برای بدن مفید نیست و استفاده از آن حتی برای آنهایی که ورزش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند نیز زیان‌آور است.

آری ادامه داد: وظیفه شما مدیران آگاه ساختن ورزشکاران با اثرات مخرب این داروها و تاثیرات منفی آن بر بدن است که توجه و تاکید به آن امری جدی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در ادامه افزود: بحث شعار اسلامی و اخلاقی در باشگاه‌ها نیز امری بسیار جدی بوده که مدیران باشگاه‌ها باید به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: ما در کشور اسلامی هستیم که زندگی خود را مدیون خون شهدا بوده و باید شهدایمان را سرلوحه کار خود قرار دهیم پس مدیران باید به امر اخلاقی بیشتر توجه کرده و به هیچ وجه ازعکس‌ها و نوارهای غیرمجاز در سالن ورزشی استفاده نکنند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر کار شما در چارچوب قانون باشد موجب رشد و پیشرفت شما شده و بحث بیمه ورزشی بحث مهمی است که باید جدی گرفته شود چرا که اگر در حین انجام ورزش مشکلی برای ورزشکاران اتفاق افتد و آن ورزشکار بیمه نباشد مربی باید جوابگوی این مسئله باشد.

آری با اشاره به اینکه شاهد مشکلات زیادی به علت غفلت مدیران برخی از باشگاه‌ها در سطح استان هستیم، گفت: مدیران باشگاه‌ها باید نسبت به بیمه مسئولیت باشگاه‌هایشان جدی بوده و همچنین نسبت به تمدید به موقع آن اقدام کنند چراکه کوچک‌ترین اتفاق می‌تواند بیشترین مشکلات را به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ باشگاهی حق مکاتبه مستقیم با هیچ اداره‌ای را ندارد، گفت: در برخی از باشگاه‌ها مشاهده می‌شود بدون اطلاع ما با دستگاه‌های دولتی حقیقی و حقوقی مکاتبه مستقیم می‌کنند که به هیچ وجه قانونی نبوده و اجازه هیچگونه مکاتبه‌ای با هیچ اداره‌ای را ندارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت: تمام درخواست شما باید از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول