اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی:

لیگ استانی کاراته آذربایجان‌‌شرقی با 14 تیم آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌‌شرقی گفت: برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان با 14 تیم لیگ استانی کاراته در آذربایجان‌‌شرقی راه‌اندازی و آغاز می‌شود.

لیگ استانی کاراته آذربایجان‌‌شرقی با 14 تیم آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی ، حسین نقدی در دیدار با اکبر محمودی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: روند رو به رشد هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی در سال 90 با کسب عنوان برترین هیئت کشوری گواهی است بر اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های مدون هیئت رئیسه کاراته آذربایجان‌شرقی به خوبی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: دایره فعالیتی هیئت کاراته استان بزرگ شده و از پیشکسوتانی که سال‌ها از هیئت به‌دور بوده‌اند حال به‌عنوان جزئی از کمیته پیشکسوتان جلسات سیاست‌گذاری و اجرایی برگزار می‌شود و در این جلسات مصوباتی اجرایی می‌شود که در راه تعالی ورزش کاراته استان گام برمی‌دارد.

نقدی افزود: امکانات هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی نسبت به سایر هیئت‌ها مناسب است ولی برای سال‌های آینده و آتی و نگرش طولانی برای رشد کاراته استان نیاز است بسترهای مناسبت سخت‌افزاری در تبریز و استان احداث شود که هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی آمادگی ساخت مجموعه کاراته چند طبقه‌ای را با اهداء زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی دارد.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی خانواده کاراته را بسیار بزرگ و وسیع در استان دانست و افزود: کاراته به‌عنوان نخستین رشته رزمی وارد تبریز شده و برای پوشش دادن بیشتر علاقمندان و استعدادیابی برنامه‌های راهبردی به حمایت مسئولان و شخص اکبر محمودی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیاز داریم.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول