اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی تبلیغی بیارجمند خبر داد

استقبال چشمگیر جوانان بیارجمندی از مراسم معنوی اعتکاف

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی تبلیغی بیارجمند از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سه مسجد این شهرستان و ثبت‌نام پرشور تعداد زیادی از جوانان برای حضور در این مراسم خبر داد.

استقبال چشمگیر جوانان بیارجمندی از مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد در نشست برگزاری اعتکاف، با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف در سه مسجد بیارجمند اظهار داشت: مساجد الزهرا(س) شهرک شهید بهشتی، جامع بیارجمند و مسجد امام حسن عسکری(ع) زمان‏آباد خارتوران از جمله مساجد برگزار کننده آیین اعتکاف هستند.

وی با بیان اینکه اعتکاف تمرینی برای خودسازی است، تصریح کرد: اعتکاف از سنت‏های حسنه و وسیله ارتباط بیشتر انسان با خدای متعال است و در این مراسم معنوی، انسان به خداوند نزدیک می‏شود.

مسئول فرهنگی تبلیغی بیارجمند با تأکید بر اینکه توجه به خودسازی و خداشناسی در اعتکاف عامل مهمی برای احساس مسئولیت برابر جامعه است، تأثیر رفتار درست فرد بر جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی تعداد معتکفان سال گذشته بخش بیارجمند را 87 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 75 نفر زن و 12 نفر نیز مرد بودند.

عباس‏نژاد با اشاره به اینکه ثبت نام از معتکفان در کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند آغاز شده است و تا روز شنبه، 13 خرداد ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده پیش‏بینی می‏شود این جمعیت در سال جاری به حداقل 100 نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول