اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب سیستان‌وبلوچستان:

ایجاد تعامل قضایی خدمت‌رسانی را بهتر می‌کند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب سیستان‌وبلوچستان گفت: با ایجاد تعامل قضایی روند خدمت‌رسانی به مردم بهتر و کاملتر می‌شود.

ایجاد تعامل قضایی خدمت‌رسانی را بهتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان‌وبلوچستان، محمد مرزیه در نشست تعاملی با نیروهای انتظامی اظهار داشت: با تشریک مساعی و تعامل فی ما بین نیروهای قضایی و انتظامی روند خدمت‌رسانی به مردم بهتر و کاملتر می‌شود.

وی افزود: ما باید در کنار هم به حل مشکلات مردم که رضای خداوند نیز در آن است بپردازیم و در ماموریت خود با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم.

مرزی گفت: ما از نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف و رسالتی که برعهده دارد حمایت کامل می‌کنیم و نیروی انتظامی را تنها نخواهیم گذاشت.

دادستان عمومی و انقلاب سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی به اسلحه نیست، افزود: نیروی انتظامی باید زمان‌شناسی و مکان‌شناسی را به خوبی بلد باشد و بداند در زمان و مکان متفاوت چگونه عمل کند.

 مرزیه بیان داشت: برای همه ما فرصت خدمت فراهم می‌شود و ما باید نهایت استفاده را کرده و میزان اشتباهات در مجموعه خود را به حداقل برسانیم.

وی فضای انتقاد را در مجموعه دادسرا باز دانست و افزود: ما در مجموعه دادسرا هرگونه انتقاد صریح را در راستای بهتر خدمت‌رسانی به مردم پذیرا هستیم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول