اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 455 شرکت در مشهد

نمایشگاه بین‌المللی صنعت معماری و عمران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی با حضور 455 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت معماری و عمران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران در مشهد، سید جمال شوشتری اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور 413 شرکت داخلی و 42 شرکت خارجی، 16 الی 20 خرداد ماه آغاز به کار می‌کند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در قالب 2 هزار و 166 غرفه در فضایی به مساحت 19 هزار و 600 مترمربع  فضای مسقف و 11 هزار متر مربع فضای باز آخرین دستاوردهای خود را در عرصه معماری و عمران به نمایش می‌گذارند.

وی از حضور استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت:  قزوین، فارس، مرکزی، اصفهان، گیلان، مازندران و نمایندگانی از شرکت های خارجی از جمله؛ آمریکا، روسیه، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند، مالزی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 شوشتری افزود: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی در سالن‌های فردوسی، بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، عطار، سالن‌های اختصاصی b1، b2، c ، هشت ضلعی و فضای باز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول