اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقرزاده در یادواره 161 شهید جهادگر مازندران

مسئولان مشکل اشتغال فرزندان شهدا را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به مشکل اشتغال فرزندان شهدا اشاره کرد و تاکید کرد: از مسئولان نظام و استاندار مازندران خواستاریم تا در حل مشکلات ایثارگران و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا همت کنند.

مسئولان مشکل اشتغال فرزندان شهدا را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدصادق باقرزاده بعدازظهر امروز در یادواره 161 شهید جهادگر که در حسینیه عاشقان کربلای مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه  نقش آفرینی‌های جهادگران مازندرانی در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: جهادگران مازندرانی در دوران دفاع مقدس یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی به اثرگذاری نیروی‌های جهادگر در مهندسی رزمی و جنگی اشاره کرد و یادآور شد: با فرمان امام راحل و شکل‌گیری بسیج سازندگی نیروهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق دوردست در جبهه‌های حق علیه باطل نیز نقش‌آفرین بودند.

باقرزاده جهادگران را ادامه‌دهنده راه نهضت امام راحل معرفی کرد و بیان داشت: نقش موثر جهادگران در تولید محصولات کشاورزی و روستایی و به عنوان افراد نخبه در مهندسی رزمی در دوران دفاع مقدس پررنگ بود.

وی اظهار داشت: فرزندان جبهه و جنگ نخبگان عصر بودند و در دفاع مقدس به دنبال پرکردن کمبودهایی بودند که در جبهه‌ها احساس می‌شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وقتی شورای دفاع وقت و بعد قرارگاه خاتم شکل گرفت جهادگران پای کار آمدند و نقش‌آفرینی داشتند.

باقرزاده نیروهای جهادگر را یکی از ارکان مهم نظام در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: نیروهای جهادگر مازندران در تمام عملیات‌های مهم حضور داشته و به عنوان ارکان مهم مهندسی رزمی محسوب می‌شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در سخنانش به مشکل اشتغال فرزندان شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: از مسئولان نظام و استاندار مازندران خواستاریم تا در حل مشکلات ایثارگران و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا همت کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول