اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جویبار:

سازمان گردشگری به طرح‌های دریا بی‌توجه است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جویبار مشکل عمده و مبتلا به همه شهرستان‌ها درباره طرح دریا را بی‌توجهی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به طرح‌های دریا دانست.

سازمان گردشگری به طرح‌های دریا بی‌توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، بعدازظهر امروز نشست فرمانداران شهرستان‌های ساحلی شرق مازندران به میزبانی شهرستان میاندرود برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرمانداران شهرستان‌های نکا، بهشهر، گلوگاه، جویبار و میاندرود به ریاست سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری و رئیس طرح‌های دریا در شرق استان برگزار شد، معاون فرماندار جویبار مشکل عمده و مبتلا به همه شهرستان‌ها را بی‌توجهی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به طرح‌های دریا دانست.

عیسی افخمی در این مورد ادامه داد: همچنین با وجود در نظرگرفتن امکانات برای نیروهای انتظامی در مکان طرح این نیروها هنوز در محل موردنظر مستقر نشدند و تنها به‌صورت گذری سرکشی انجام می‌دهند.

وی در ادامه بحث ورودی استفاده‌کنندگان از طرح دریا را ناکافی دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه برخی از قسمت‌های طرح سالم‌سازی سواحل توجیه اقتصادی ندارد و هزینه‌ آن بر دوش فرمانداری خواهد بود اما حداقل امکانات را فراهم کردیم تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند.

*طرح سالمسازی دریا فرصتی برای اشتغالزایی

در این مراسم فرماندار ساری با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در طرح‌های دریا افزود: در طرح سالم‌سازی دریا باید مسائل اخلاقی و شعارهای دینی و مذهبی و جنبه‌های فرهنگی و بهداشتی کار را جدی بگیریم و برنامه‌هایی متناسب با آن را ارایه دهیم.

سید عباس حسینی‌نژاد تاکید کرد: باید حداقل امکانات مورد نظر از قبیل نمازخانه، جایگاه هلال‌احمر و سایر امکانات رفاهی را آماده و مهیا کنیم تا شهروندان و مسافران با مشکلات روبه‌رو نشوند.

وی با اذعان به وجود برخی مشکلات در این طرح‌ها اضافه کرد: ما از تمامی مشکلات و مسائل پیرامون اطلاع داریم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا آنهارا رفع کنیم. 

رئیس طرح‌های سالم‌سازی سواحل شرقی مازندران با تاکید بر ضرورت استفاده کافی از تمامی ظرفیت‌های دریا در بخش‌های مختلف گفت: طرح سالم‌سازی دریا می‌تواند فرصت‌های شغلی مناسبی را برای جوانان ما بوجود بیاورد.

همچنین در ادامه این نشست فرمانداران شهرستان‌های نکا، بهشهر و نماینده فرماندار گلوگاه مسائل و مشکلات مشابه‌ای را مطرح کردند که توجیه نداشتن برخی از طرح‌ها، آماده نبودن و نبود جاده دسترسی در برخی طرح‌ها، مشکل و کش و قوس با سازمان محیط زیست، آزاد نبودن حریم دریا و کمی گردشگر و مسافر شرق استان نسبت به غرب استان مازندران از مهم‌ترین این مسائل بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول