اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 24 روز

2 مربی فوتبال قم به کلاس A آسیا اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از اعزام دو مربی با دانش فوتبال قم به کلاس مربیگری A آسیا خبر داد.

2 مربی فوتبال قم به کلاس A آسیا اعزام شدند

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در سال جاری قوی‌تر و موفق‌تر از سال‌های گذشته در راستای افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با فوتبال قم گام برداریم.

وی ادامه داد: در این مسیر اقدامات مختلفی از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم البته با پشتوانه و دلگرمی مسئولان هیئت، در چند سال اخیر انجام گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری و همچنین ارتقای مدارک مربیان و داوران فوتبال استان اشاره کرد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم افزود: مدت‌ها بود که در قم کلاس‌های درجه بالای مربیگری فوتبال برگزار نمی‌شد اما در دو سه سال اخیر این هیئت با تلاش فراوان و حمایت‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره‌های درجه A , B فوتبال آسیا را در قم برگزار کرده است.

وی یادآور شد: از سوی دیگر دوره‌های مربیگری درجه‌های C و D را در سال‌های اخیر در چند نوبت در قم برگزار کرده‌ایم که این مهم موجب شد تا بسیاری از مربیان فعال در فوتبال و فوتسال استان دانش خود را زیر نظر مدرسان برجسته و با دانش فدراسیون ارتقاء دهند.

باقری در ادامه از حضور دو تن از مربیان قمی در کلاس A مربیگری فوتبال آسیا خبر داد و بیان داشت: مهدی رضایی و حسین گنجیان دو تن از مربیان فعال و جوان و آینده‌دار قم به کلاس مربیگری A آسیا که در ساری برگزار می‌شود اعزام شدند.

وی با اشاره به زمان و نحوه برگزاری این کلاس مربیگری ابراز کرد: این کلاس به مدت 24 روز از هشتم خرداد ماه در شهر ساری آغاز شده است و 24 نفر از مربیان واجد شرایط از استان‌های مختلف در آن حضور دارند.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: حضور در این کلاس قطعا می‌تواند ثمرات زیادی را برای جامعه مربیگری فوتبال قم به دنبال داشته باشد و مربیان ما می‌توانند از تجارب و دانش این مربیان در فوتبال به خوبی بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: کلاس A مربیگری فوتبال آسیا در حالی به میزبانی هیئت فوتبال استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، تدریس این کلاس بر عهده مسعود اقبالی و عباس چمنیان دو تن از مربیان برجسته و مدرسان خوشنام فوتبال است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول