اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

ما به شهدا نیازمندیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: شهدا از ما بی‌نیاز هستند و این ما هستیم که به شهدای خود محتاج هستیم.

ما به شهدا نیازمندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌السلام سید محسن حسینی‌دیباجی صبح امروز در مراسم تشییع 96 شهید گمنام اظهار داشت: خیلی از شهدا آرزو کردند که جنازه‌ای برای تشییع نداشته باشند و مثل امام حسین(ع) سر بر بدن نداشته باشند و مثل مادرشان زهرا(س) بدون قبر و بی‌نشان باشند.

وی افزود: امروز شهدا، بعد از 25 سال آمدند چون ما به آنها نیاز داریم تا در مراسم تشییع شهدای خود شرکت کنیم تا درون ما با عطر شهدا مصفا شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان خاطرنشان کرد: شهدا بعد از 25 سال دوری با ورود خود به شهرها، غفلت‌زدایی و زنگارزدایی می‌کنند و افراد بسیاری را از خواب غفلت بیدار می‌کنند چون شهدا حیات دارند و زنده هستند و ما مردگانی هستیم که آنها را فراموش کرده‌ایم.

به گفته وی شهدا با ورودشان به شهرها تحولی درونی را در انسان‌ها بوجود می‌آورند و انسان‌ها را متحول می‌کنند و این به‌واسطه اعتباری است که شهدا در پیشگاه خداوند دارند.

وی یادآور شد: شهدا در پیشگاه خداوند، دارای جایگاهی هستند که در صورت توسل به آنها، حاجات برآورده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان عنوان کرد: پیدا شدن استخوان‌های شهدا و حضور آنها در شهرها درس بزرگی برای جوانان است تا جوانان ما قدر انقلاب و نظام و ولایت را بدانند و متوجه باشند که افتخار و عظمت امروز جمهوری اسلامی با خون شهدا به‌دست آمده است.

حسینی دیباجی بیان داشت: شهدا سندهای زنده‌ای هستند که آنها نیز جوانانی بودند که برای ارزش‌ها و مقدسات، جوانی و زندگی و هستی خود را دادند تا اسلام و نظام پاینده باشد.

وی عنوان کرد: حضور ده‌ها هزار نفری جوانان کاشان در مراسم تشییع شهدای گمنام به این دلیل است که آنها نیز به این حقیقت پی برده‌اند که شهدا زنده هستند و حیات دارند.

به گفته وی جوانان امروز به شهدا متوسل شده‌اند و با حضور در مراسم تشییع، با شهدای خود تجدید بیعت کرده و در نتیجه پایبندی آنان نسبت به ارزش‌ها و مقدسات و انقلاب بیشتر می‌شود.

پیکرهای مطهر 96 شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس که در مرحله چهارم تفحص در خاک عراق از مناطق عملیاتی مجنون و فاو کشف و از طریق منطقه مرزی شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازگشته‌اند صبح امروز طی مراسمی در آغوش مردم کاشان تشییع و به‌طرف شهر قم بدرقه شد تا در روز 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آغوش روح الله آرام گیرند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول