اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

انقلاب امام راحل با رسوایی آمریکا و صهیونیست‌ها آغاز شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: امام راحل انقلاب خود را با مبارزه و رسوایی آمریکا و صهیونیست آغاز کرد و امروز جهان به راه امام خمینی (ره) عشق ورزیده و شیفته این راه است.

انقلاب امام راحل با رسوایی آمریکا و صهیونیست‌ها آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: امام خمینی (ره) در قرن حاضر منادی صلح، آزادی و نجات جهانیان از ظلم و ستم استکبار جهانی بود.

وی افزود: امام راحل انقلاب خود را با مبارزه و رسوایی آمریکا و صهیونیست‌ها آغاز کرد و امروز جهان به راه امام خمینی (ره) عشق ورزیده و شیفته این راه است.

حسینی با تشریح ابعاد انقلاب اسلامی بیان داشت: سیاست جهانی آمریکا و صهیونیست چپاول و غارت ملت‌هاست و در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن نیز استکبار در برابر نظام اسلامی ایستاد.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار برای شکست انقلاب اسلامی عنوان کرد: قدرت اسلام و حقیقت آن و همچنین اندیشه امام راحل در برابر دشمنان آن‌قدر برای ملت‌ها شیرین است که دشمنان نتوانسته‌اند نظام اسلامی را نابود کنند.

حسینی ابراز داشت: انقلاب اسلامی در تمام منطقه در حال شکل‌گیری است و آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی شده‌اند و تلاش‌ آنها برای مبارزه با نظام اسلامی به ضرر خودشان است.

امام جمعه سیرجان با دعوت از مسئولان فرهنگی برای معرفی امام خمینی (ره) گفت: صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه ناشی از صدور اندیشه امام راحل به جهانیان است.

حسینی اذعان داشت: هرچه زمان می‌گذرد، اندیشه امام راحل که ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار است، تازه‌تر می‌شود و ملت بزرگ ایران افتخار می‌کند که با انقلاب خود، منادی راه امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به قیام 15 خرداد تصریح کرد: این قیام حرکت مردم ایران و آمادگی آنها برای یک انقلاب بزرگ علیه ظلم و ستم بود.

حسینی خاطرنشان کرد: حرکت امام خمینی (ره) در سال 42 موجب پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 شد.

وی حرکت و موضع کشورهای غربی از جمله آمریکا علیه سوریه را نمونه‌ای از تلاش آنها برای ایجاد آشوب و جنگ در منطقه اعلام کرد و افزود: ملت سوریه در صحنه حضور دارند و هر زمان که ملت بیدار شد، استکبار شکست می‌خورد.

حسینی خواستار وحدت و انسجام بیشتر مردم در برابر توطئه‌های همیشگی دشمنان شد و مسئولان را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم سفارش کرد.

وی با بیان اینکه رفاه عمومی خواسته حکومت در اسلام است، ابراز داشت: مسئولان به عنوان مسئول حکومت اسلامی در شهرها و روستاها حضور دارند و تلاش دولت برای رفاه عمومی و امنیت مردم است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول