اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود خبر داد

رکاب‌زنان میاندرودی عازم زیارت حرم امام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود از اعزام 25 دوچرخه‌سوار میاندرودی به حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

رکاب‌زنان میاندرودی عازم زیارت حرم امام شدند

محمد آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت تقویت روحیه دینی و اعتقادی در بین ورزشکاران، این کار را موجب تربیت ورزشکارانی با شخصیت پهلوانی در جامعه عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود در این مورد از اعزام 25 نفر از دوچرخه‌سواران این شهرستان به حرم امام خمینی (ره) با هدف شرکت در مراسم روحانی بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل خبر داد و افزود: دوچرخه‌سواران همه ساله این مسیر را از روستای حلمسر در میاندرود تا مرقد امام خمینی (ره) رکاب می‌زنند.

وی اعزام این ورزشکاران را برای پنجمین سال پیاپی به این مراسم اعلام کرد و متذکر شد: دوچرخه‌سواران میاندرودی در هر سال و در مراسم مذهبی مانند رحلت امام خمینی (ره) تولد امام رضا(ع) تا شهرهای تهران و مشهد مقدس رکاب می‌زنند و علاوه بر این برای زیارت سیدالشهدا یک بار با دوچرخه به کربلای معلا نیز سفر کرده‌اند.

آهنگری ورزش بانوان در این شهرستان را بسیار فعال عنوان کرد و در این مورد از برگزاری 10 مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی بانوان طی روزهای سپری شده از سال جاری دراین شهرستان خبر داد و اذعان داشت: با فعالیت مداوم هیئت‌های ورزشی و توجیه شدن دهیاری‌ها به نتایج خوبی در فرهنگ‌سازی ورزش بانوان رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول