اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز انجام می‌شود

پاکسازی فرهنگ غربی از سردر مغازه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح جمع‌آوری و برخورد با تابلوهای مروج فرهنگ غربی در دو مرحله در تبریز به اجرا درآمد.

پاکسازی فرهنگ غربی از سردر مغازه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود رزم‌گیر پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران در این مورد اظهار کرد: در پی افزایش استفاده از اسامی و اصطلاحات غیرمتعارف و غربی در تابلو و سردرب مغازه‌ها که با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مغایرت داشته و به نوعی باعث ترویج فرهنگ منحط غربی می‌شود، عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس، طی دو مرحله دست به اجرای این طرح زدند.

وی افزود: پس از شناسایی مغازه‌ها و محلاتی که از این عناوین استفاده می‌کردند در مرحله اول با انجام طرح کنترلی به مدت یک هفته از 127 فقره از این مغازه‌ها بازدید به عمل آمد که به‌دنبال آن تعداد قابل توجهی از مدیران آنها نسبت به جمع‌آوری تابلو و یا تعویض آن اقدام کرده و تعداد 35 مغازه در خصوص جمع آوری تابلو تعهد داده و تعداد هشت مغازه نیز به‌علت بی‌توجهی به مقررات و ضوابط اماکن عمومی برابر ماده 28 پلمب شد.

رزم‌گیر افزود: در ادامه طرح مذکور در مرحله دوم عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی از تعداد 97 مغازه دیگر بازدید به‌عمل آورده و تعداد شش مغازه متخلف به‌علت بی‌توجهی به مقررات پلمب شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول