اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خبر داد

دستگیری سارق 3 کیلو طلا در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری سارق سه کیلو طلا در شهر اردبیل خبر داد.

دستگیری سارق 3 کیلو طلا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل، سرهنگ موسی عالیزاده اظهار داشت: در پی ارسال پرونده‌ای به کلانتری 13 رسالت مبنی بر سرقت از منازل یکی از شهروندان اردبیلی و سرقت سه کیلو طلا، ماموران این کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: تصاویر طلاهایی که از طرف شاکی ارائه شده بود به اتحادیه طلا فروشان ارسال و مورد تایید قرار گرفت، که براساس تحقیقات انجام شده از نزدیکان و خانواده شاکی و نیز تحقیقات انجام شده، سرنخ‌های اولیه از احتمال دست داشتن خواهر زن شاکی به نام آذر بدست آمد.

عالیزاده تصریح کرد: این زن در بازجویی‌ها به سرقت با همدستی فرد دیگری به نام میرتوفیق اعتراف کرد بنابر این ضمن هماهنگی با مرجع قضایی برای شناسایی و دستگیری، متهم اصلی پرونده با صدور قرار در اختیار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل ابراز داشت: پلیس از طریق بانک‌های اطلاعاتی و با استفاده از ردیابی، دریافت که متهم در تهران شهرک اندیشه تردد دارد، بنابر این با اخذ نیابت قضایی ماموران به این شهر رفتند ولی به دلیل نداشتن آدرس دقیق، موفق به دستگیری نشدند اما همچنان پیگیری و ردیابی متهم ادامه داشت تا پلیس دریافت که متهم در اردبیل حضور دارد که بلافاصله دو اکیپ از ماموران مجرب وارد عمل شدند و سرانجام متهم در یک قرار صوری، سوار بر یک دستگاه پژو پرشیا توسط پلیس دستگیر شد و به سرقت طلاجات با هم‌دستی متهمه اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس اظهارات متهم او تمامی طلاهای مسروقه را در تهران فروخته بود اما در بازرسی از وی مبلغ 25 میلیون ریال وجه نقد، مقادیری طلا از قبیل یک جفت گوشواره، دو عدد النگو و یک رشته زنجیر طلای سفید کشف شد.

عالیزاده افزود: فرد دستگیر شده اعتراف کرد کلیه اموال مسروقه به همراه خودروی پرشیا را از محل فروش طلاها بدست آورده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و متهم تحویل مراجع قضایی شد اما تلاش پلیس برای دستگیری مال‌‌خران ادامه دارد.

همچنین بر اساس اعلام پایگاه اطلاع ‌رسانی پلیس اردبیل، چهار سارق حرفه‌ای در پارس‌آباد مغان دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی پارس‌آباد به دنبال وقوع تعدادی سرقت در منطقه، کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و گشت‌زنی خود را در نقاط جرم خیز به منظور شناسایی سارقان افزایش دادند.

سرهنگ صیاد درویشی ابراز داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی چهار سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در پارس‌آباد شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده سارقان دستگیر شده به 15 فقره سرقت‌های مختلف در منطقه اعتراف کردند و بسیاری از اموال مسروقه مردم کشف و به صاحبان اصلی تحویل داده شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول