اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های فارس خبر داد:

احداث بزرگراه سه‌راهی فسا ـ استهبان ـ نی‌ریز ـ قطرویه

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های فارس گفت: عملیات احداث بزرگراه سه‌راهی فسا ـ استهبان ـ نی‌ریز ـ قطرویه که محور ارتباطی فارس با استان‌های کرمان و سیستان‌وبلوچستان است در برنامه کاری اداره‌کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

احداث بزرگراه سه‌راهی فسا ـ استهبان ـ نی‌ریز ـ قطرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس محمد خوشبخت اظهار داشت: از این مسیر عملیات اجرایی حدود 85 کیلومتر و در سه قطعه در حال اجرا بوده که از طول در دست اجرا است و 23 کیلومتر آن با دو لایه آسفالت مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال انجام است.

وی افزود: از خصوصیات این پروژه می‌توان به اجرای تمام تقاطع‌ها و زیرگذرهای مورد نیاز اشاره کرد که مهم‌ترین آن احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی استهبان با کمربندی است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌ کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: این تقاطع غیرهمسطح به صورت باکسی با تمام رمپ و لوپ‌های مورد نیاز ساخته شده است.

خوشبخت در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: احداث روشنایی در محورها که از اهمیت بالایی نیز برخوردار بوده در این محور دیده شده و در مقاطع پر حادثه این محور  همزمان با اجرای عملیات راهسازی، عملیات روشنایی نیز در دست اجرا است.

وی با بیان این که اجرای عملیات ایمنی و نگهداری این محور به صورت همزمان در حال اجرا است، گفت: هم‌اکنون پروژه احداث بزرگراه سه‌راهی فسا ـ استهبان ـ نی ریز ـ قطرویه با سرعت و کیفیت بالا در حال اجرا است که امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز و به موقع بتوانیم شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول