اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص و جراح قلب در آمریکا:

کشیدن سیگار از مهم‌ترین علل ابتلا به بیماری‌های عروق کرونر است

خبرگزاری فارس: متخصص و جراح قلب در آمریکا گفت: عواملی همچون رژیم غذایی، سیگار، دیابت، کم تحرکی، ژنتیک، استرس و آلودگی هوا از مهم‌ترین علل ابتلا به بیماری‌های عروق کرونر قلب است.

کشیدن سیگار از مهم‌ترین علل ابتلا به بیماری‌های عروق کرونر است

حسین الماسی در حاشیه اختتامیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امیدواریم با پژوهش‌ و تحقیقات متخصصان در چند سال آینده بتوانیم از طریق تولید سلول‌های بنیادی درمان‌هایی را انجام دهیم.

الماسی افزود: چنانچه بتوانیم بخش‌هایی از قلب را با استفاده از سلول‌های بنیادی تولید و به دیگر قسمت‌ها پیوند بزنیم، موفقیت بزرگی حاصل می‌شود.

این متخصص و جراح قلب در آمریکا در ارتباط با درمان از طریق سلول‌های بنیادی گفت: سلول‌های بنیادی از مغز استخوان گرفته می‌شود و در محیطی مناسب پرورش می‌یابد که با تزریق آنها می‌توان عضو آسیب دیده را مجدد ترمیم کرد.

وی ادامه داد: بیمارستان رضوی، به لحاظ علمی و امکانات یکی از بهترین بیمارستان‌های خاورمیانه است که از مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی در اتاق عمل و سایر بخش‌های آن استفاده شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول