اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری 24 مراسم سالگرد ارتحال امام در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 24 مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری 24 مراسم سالگرد ارتحال امام در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال امام این مراسم و برنامه‌ها در شهرهای مختلف استان کردستان با حضور روحانیون، مسئولان و اعضای هیئات مذهبی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم اقشار مختلف مردم شرکت دارند، افزود: مراسم یاد شده از روز گذشته آغاز و تا امشب ادامه دارد.

وی سخنرانی مبلغان و روحانیون استان و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت استان کردستان را از برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در استان برشمرد و گفت: با همکاری هیئات مذهبی و ادارات فضای ادارات و حسینیه‌ها نیز به همین مناسبت سیاه‌پوش شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: از این تعداد مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) چهار مراسم در شهرستان سنندج و مابقی در سایر شهرستان‌های کردستان برگزار می‌شود.

صفی‌یاری بیان کرد: همچنین 500 نفر از اعضای هیئات مذهبی استان کردستان آمادگی خود را برای اعزام به مرقد مطهر امام راحل اعلام کردند.

وی یادآور شد: این تعداد از اعضای هیئات مذهبی کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های دینی استان هستند که به حرم مطهر امام راحل نیز اعزام شدند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول