اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

امام خمینی‌ ‌مصداق بارز انسان کامل در قرن حاضر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: امام خمینی(ره) مصداق کامل انسان کامل در قرن حاضر است و باید تلاش کرد تا این شخصیت والا بهتر شناخته شود.

امام خمینی‌ ‌مصداق بارز انسان کامل در قرن حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی پیش از ظهر امروز در در مراسم گرامیداشت امام خمینی(ره) در شهرستان گتوند اظهار داشت: امام خمینی(ره) رهبری فقید و بزرگی بودند که مردم ایران هیچ‌گاه یاد و خاطره این رهبر ساده‌زیست و والا را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: شناخت امام خمینی(ره) به نوعی شناخت بسیاری از ارزش‌های والای انسانی بود زیرا این رهبر بزرگ با تلاش‌های خود توانست انسان را به بهترین جایگاه خود در جهان مادی برساند و طرح‌های مادی جهان شرق و غرب را برای موفقیت انسان باطل کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سیره امام خمینی(ره) مردم‌گرایی بود، تاکید کرد: سیره امام خمینی(ره) توجه به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم بود و به این دلیل باید کوشید تا امام خمینی(ره) در جامعه بیشتر شناخته شود و عمق شناخت از امام خمینی(ره) افزایش یابد.

قاضی دزفولی گفت: امام خمینی ‌‌بر دل‌ها حکومت می‌کرد و خود را از تمام قید و بندهای دنیا رها کرده بود و مصداق عینی یک انسان کامل بود.

وی با بیان بعضی صفات حسنه امام (ره) از جمله اهمیت به خانواده  اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی در واقع در اسلام ذوب شده بود و یک اسوه در اسلام بود و اسلام‌شناسی عالم و سیاستمداری بود که معادلات دنیا را می دانست و البته بضاعت و سرمایه علمی بسیار بالایی داشت.

وی افزود: امام (ره) توانست برای ما و برای دنیای امروز یک الگوی کامل حکومت معرفی کند که استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هنوز در چگونگی آن مانده‌اند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول