اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان:

گرد و غبار از خوزستان رفتنی شد / خلیج فارس مواج می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: ریزگردهای استان خوزستان از فردا روندی کاهشی پیدا می‌کنند و شرایط تا پایان وقت امروز افزایشی خواهد بود.

گرد و غبار از خوزستان رفتنی شد / خلیج فارس مواج می‌شود

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تغییرات فشار سطح زمین تا اواخر امشب هم در استان وجود خواهد داشت و از فردا رو به کاهش خواهد رفت. در نتیجه وزش بادهای قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گرد و غبار تا صبح فردا در استان ادامه خواهد داشت .

وی افزود: بررسی نقشه های پیشیابی تولید شده در اداره کل هواشناسی خوزستان نشان دهنده بروز تغییرات فشار هوا در سطح زمین و بعضاً وزش بادهای قابل ملاحظه از امروز لغایت چند روز آینده در استان است که احتمالاً باعث برخاستن گرد و غبار و خاک و کاهش دید در برخی نقاط استان و مواج شدن خلیج فارس در این مدت می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: آسمان استان صاف، درپاره ای نقاط همراه باگرد و غبار و خاک و توأم با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود؛ خلیج فارس و سواحل آن نیز مواج خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، همراه با گرد و غبار و وزش باد قابل ملاحظه جهت باد، شمال غربی سرعت باد، 20 تا 45 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 60کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تأکید کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با 45.2 و ایذه با 19.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 43 و حداقل به 26 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول