اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت ورزش کوهنوردی خراسان‌رضوی تاکید کرد

‌تفکیک "رشته کوهنوردی" با برگزاری تورهای گردشگری طبیعت

خبرگزاری فارس: پیشکسوت ورزش کوهنوردی خراسان‌رضوی گفت: بین رشته ورزشی کوهنوردی با برگزاری تورهای گردشگری طبیعت باید تفکیک شود.

‌تفکیک "رشته کوهنوردی" با برگزاری تورهای گردشگری طبیعت

رضا ممقانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بعضی از توریست‌های گردشگر طبیعت بدون توجه به مضامین اخلاقی و اسلامی در دامن طبیعت به رفتارهایی می‌پردازند که اصل رشته ورزشی کوهنوردی را زیر سؤال برده‌اند.

وی با اشاره به لزوم انجام تفکیک بین رشته ورزشی کوهنوردی با برگزاری تورهای گردشگری طبیعت، گفت: تورهای گردشگری تنها در ایام خوش آب و هوای سال و به ‌ویژه شش ماه اول سال بازار گرمی دارند، این در حالی است که عاشقان ورزش کوهنوردی در گرما و سرما به این رشته ورزشی می‌پردازند.

مدیرعامل باشگاه کوهنوردی طوس دماوند افزود: در حالی که ورزش کوهنوردی خراسان‌رضوی به دستاوردها و گام‌های بزرگی در این رشته در سطح کشور و جهان دست یافته و ورزشکاران بزرگی تحویل جامعه کوهنوردی کشور داده است، بعضی از آژانس‌های گردشگری با برگزاری تورهایی بدون توجه به شأن رشته ورزشی کوهنوردی این رشته ورزشی را در اذهان عمومی خدشه‌دار کرده‌اند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول