اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های خوزستان خبر داد

اعتکاف 300 دانشجو در مساجد خوزستان

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های خوزستان از اعتکاف 300 دانشجوی دانشگاه‌های دولتی خوزستان در مساجد استان خبر داد.

اعتکاف 300 دانشجو در مساجد خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی پیش از ظهر امروز در بازدید از مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف دانشجویی اظهار داشت: در شرایط کنونی 300 دانشجو در سه مسجد در شهرستان اهواز معتکف شده‌اند و همه شرایط برای برگزاری مراسم اعتکاف برای دانشجویان مهیاست.

وی با اشاره به آمار دانشجویان پسر در این مراسم خاطر نشان کرد: در مراسم اعتکاف سال‌جاری 90 دانشجوی پسر در مسجد دانشگاه شهید چمران اهواز معتکف شده‌اند.

وی با اشاره به دیگر آمار‌های موجود در این باره گفت: در شرایط کنونی 100 دانشجوی دختر در دانشگاه شهید چمران اهواز و 100 نفر دیگر در مسجد قائمیه این شهر معتکف شده‌اند.

این مقام مسئول درباره برگزاری مراسم اعتکاف اساتید در استان خوزستان تأکید کرد: در شرایط کنونی مراسم اعتکاف اساتید در خوزستان برگزار نمی‌شود و هیچ برنامه‌ای در این باره وجود ندارد.

شفیعی تأکید کرد: همه تدابیر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی در نهاد رهبری دانشگاه‌‌های خوزستان اندیشیده شده است و در این باره مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است در سال‌جاری مراسم اعتکاف دانشجویی در خوزستان از طرف نهاد رهبری دانشگاه آزاد و دولتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول