اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

ثمره قیام 15 خرداد فرو ریختن نظام 2500 ساله ستم‌شاهی بود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: ثمره 15 خرداد ماه به عنوان قیامی مؤمنانه و حق‌طلبانه، فرو ریختن قدرت پوشالی نظام 2 هزار و 500 ساله ستم‌شاهی و ظهور حکومت اسلامی به تأسی از مکتب پرنور قرآن و عترت بود.

ثمره قیام 15 خرداد فرو ریختن نظام 2500 ساله ستم‌شاهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت قیام 15 خرداد در آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه و ثمره قیامی است که ملت ایران همگام و همراه روحانیت آگاه و به رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم طاغوت برخاستند و برای اجرای احکام نورانی اسلام و قرآن سختی‌ها، زندان و تبعید را به جان خریدند.

وی افزود: این روز بزرگ، سرآغاز نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت غیور ایران است و تبیین دستاوردهای 15 خرداد برای نسل امروز ضروری است.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: ثمره 15 خرداد ماه به عنوان قیامی مؤمنانه و حق‌طلبانه، فرو ریختن قدرت پوشالی نظام 2 هزار و 500 ساله ستم‌شاهی و ظهور حکومت اسلامی به تأسی از مکتب پرنور قرآن و عترت بود.

بخشدار آبپخش در تبیین برکات یوم‌الله 15 خرداد بیان داشت: قیام 15 خرداد 42، سهم بسزایی در پیروزی ملت سرافراز ایران در بهمن سال 57 داشت و مهم‌ترین دستاورد این یوم‌الله بزرگ به بار نشستن انقلاب اسلامی و در نهایت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

خرم‌روز با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میراث جاودان و گران‌بهای امام راحل است تصریح کرد: درس بزرگ بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به همه نسل‌ها این است که می‌توان با اراده و ایمان در برابر مستکبران ایستادگی و مقاومت کرد و آنها را از پای درآورد و به ذلت رساند و حق و عدالت را در جهان طنین‌انداز کرد.

وی رهبری مقام عظمای ولایت را امام‌گونه و تدابیر ایشان را موجب شکست برنامه‌های معاندان نظام اسلامی دانست و اذعان داشت: هوشمندی و زعامت بی‌بدیل مقام معظم رهبری در 22 سال اخیر موجب شکست و ناکامی برنامه‌های شوم و شیطنت‌آمیز دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی شده است.

بخشدار آبپخش ادامه داد: حضرت امام خامنه‌ای، کشور را با تلاش همگان و مسئولین صدیق نظام اسلامی ایران، در محور مقتدرانه و سرافراز به سمت افقی روشن در راه توسعه و عدالت قرار داده و همه مسئولان باید در این مسیر همواره تمام تلاش خود را برای اعتلای همه‌جانبه ایران اسلامی به کار گیرند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول