اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

فوتسال ماهان قربانی فوتبال نشود

خبرگزاری فارس: باشگاه ماهان اگر تشکیل تیم فوتسال را منوط به مشخص شدن وضعیت تیم فوتبال لیگ برتری کند، زمان طلایی برای بستن یک تیم فوتسال قدرت‌مند را نیز از دست می‌دهد و یک سال دیگر از قهرمانی دور می‌شود.

فوتسال ماهان قربانی فوتبال نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با وجود اینکه کم‌تر از دو ماه دیگر تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال فرصت باقیست، باشگاه ماهان تکلیف دو تیم فوتسال زیر پوشش خود را مشخص نکرده است.

براساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قرار است فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از پنجم مردادماه سال جاری آغاز شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تمرین‌های خود را از مدتی قبل آغاز کرده است اما وضعیت دو تیم ماهان و فیروزصفّه کماکان نامشخص است.

باشگاه ماهان پیش‌تر اعلام کرده بود که وضعیت تیم‌های ورزشی این باشگاه را هفته نخست اردیبهشت‌ماه مشخص می‌کند، در ادامه نیز تکلیف تیم‌های تحت حمایت این باشگاه معلوم شد اما کماکان خبری در مورد فوتسال نیست.

مالکان باشگاه ماهان در اندیشه خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری هستند و گفته می‌شود دو تیم فجر سپاسی و داماش دو گزینه‌ای هستند که با توجه به حمایت نشدن از سوی استان‌های خود می‌توانند در سبد خرید باشگاه ماهان قرار بگیرند.

با این حال به نظر می‌رسد تکلیف تیم فوتسال این باشگاه پس از مشخص شدن خرید تیم فوتبال باشد و در صورتی که شرایط برای حضور این باشگاه در لیگ فوتبال فراهم نشود، مالکان و مدیران ماهان دوباره به سراغ تیم فوتسال می‌روند.

باشگاه فولاد ماهان از زمان ورود به عرصه ورزش تاکنون با نام فوتسال شناخته می‌شده است و نمی‌توان حسرت احتمالی در صورت کنار کشیدن این باشگاه از تیم‌داری در فوتسال را نادیده گرفت.

با این حال اگر باشگاه ماهان منتظر مشخص شدن تکلیف تیم فوتبال بماند، موقعیت برای بستن یک تیم فوتسال قدرت‌مند را نیز از دست می‌دهد و باید مدیران این تیم هر چه زودتر مواضع مشخصی را در این‌باره اتخاذ کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول