اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تازه شیعه شده پاکستانی:

آل‌سعود دشمن اسلام و مذهب است

خبرگزاری فارس: محسن محمدیعقوب سنی تازه شیعه شده اهل پاکستان گفت: آل‌سعود دشمن اسلام و مذهب است.

آل‌سعود دشمن اسلام و مذهب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی همزمان با سالروز میلاد مولود کعبه یکی از جوانان اهل سنت پاکستان با حضور در دفتر امام‌جمعه کاکی به مذهب شیعه اثنی‌عشری گروید و مذهب اهل‌بیت (ع) را پذیرفت.

وی که محسن محمدیعقوب نام دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: من با راهنمایی امام جمعه کاکی شهادتین را جاری کردم و امروز مثل پرنده‌ای که از قفس رهایی یافته آزاد شده‌ام.

محمدیعقوب افزود: ما انسان هستیم و اگر دم از مسلمان بودن می‌زنیم باید از مسلمانان دفاع کنیم نه اینکه علیه مسلمانان دست به قتل عام بزنیم.

وی گفت: امروز آل‌سعود ثابت کرده که دشمن اسلام است و ما هم عقل داریم می‌بینیم که آل‌سعود با پول مسلمانان در کنار کفار، مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد.

محمدیعقوب ادامه داد: تمام زنان و مردان بیگناهی که در کشورم زیر گلوله‌ها و موشک‌های آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای اروپایی به شهادت می‌رسند از حمایت‌های آل سعود و وهابیون آن کشور برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تمام فتنه‌هایی که در کشورهای مسلمان رخ می‌دهد با چراغ سبز آل سعود توسط بی‌بی‌سی انجام می‌شود که من انتظار دارم تا جوانان مسلمان کشورم و حتی در بلاد اسلامی از ورود خبرنگاران بی‌بی‌سی جلوگیری و آنها را اخراج کنند.

هدف اصلی بی‌بی‌سی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است

امام جمعه کاکی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: پس از ساعت‌ها بحث و بررسی و پاسخ به ابهامات و شبهات مطرح شده توسط این جوان پاکستانی و پاسخی که ما به او دادیم این جوان با ریختن اشک، شیعه را پذیرفت.

حجت‌الاسلام محمد محمدی افزود: امروز جوانان کشورهای اسلامی بیدار شده‌اند و می‌دانند که دیکتاتورها از پول بیت‌المال مسلمین که باید صرف مسائل دینی شود برای خوش خدمتی به کفار، سلاح جهت کشتار مردم مسلمان در کشورهای بحرین، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و ... خریداری می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان مسلمان، خود به درستی می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و نمونه آن شیعه شدن محسن محمدیعقوب از کشور برادر پاکستان است.

محمدی گفت: تحرکات مشکوک و گسترده‌ای از سوی وهابیون عربستان در حمایت مالی و تسلیحاتی از برخی گروه‌ها و جریان‌های خاص در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، پاکستان و افغانستان برای مردم مسلمان این کشورها آشکار شده که با واکنش بسیاری از جریان‌های داخلی آن کشورها مواجه شده است.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه وحدت مسلمانان موجب از بین رفتن دشمنان اسلام خواهد شد تصریح کرد: استکبار از وحدت مسلمانان جهان در هراس است و اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند با آنها مقابله کند.

وی در پرسش به اینکه آیا بی‌بی‌سی موجب بروز اختلافات بین مسلمانان است؟ گفت: بی‌بی‌سی رسانه‌ای است که هدف اصلی آن اختلاف انداختن بین مسلمانان با استفاده از مسائل قومی و مذهبی و حتی تمام ادیان الهی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول