اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

8 مسجد در مناطق مسکن مهر استان مرکزی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در سال جاری ساخت هشت باب مسجد در مناطقی که دارای سایت مسکن مهر هستند را در دستور کار دارد.

8 مسجد در مناطق مسکن مهر استان مرکزی ساخته می‌شود

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مساجد شامل یک مسجد در شهر مهاجران، دو مسجد در شهر خمین، یک مسجد در شهر محلات، یک مسجد در دلیجان، دو مسجد در ساوه و یک مسجد در شهر اراک است.

وی از آغاز عملیات ساخت مسجد امام صادق(ع) در منطقه خانه‌های مسکن مهر اراک خبر داد و بیان داشت: عملیات ساخت این مسجد فردا در انتهای هپکو و در سایت مسکن مهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی پروژه مسجد امام صادق(ع) تصریح کرد: این مسجد در زمینی به مساحت یک‌هزار و 725 متر و با زیربنای یک‌هزار و 150 متر و با مشارکت شرکت پارس مسکن الوند ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه مسجد امام صادق(ع) ظرف مدت یک سال و به صورت صنعتی احداث خواهد شد گفت: با توجه به توان بالای فنی و مهندسی شرکت پارس الوند پیش‌بینی می‌شود کار احداث این مسجد تا پایان سال به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: مسجد از نیازهای اساسی مردم در هر منطقه‌ای است که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اداره کل راه و شهرسازی در مناطقی که دارای مسکن مهر باشند نسبت به ساخت مسجد اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول