اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان‌شمالی:

حمل مواد مخدر به خارج مجازات‌های سختی دارد

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی تاکید کرد: حمل مواد مخدر به خارج، مجازات‌های سختی را در پی دارد.

حمل مواد مخدر به خارج مجازات‌های سختی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمدرضا یزدان‌پناه  بعد‌از ظهر امروز در همایش زائران بیت‌الله الحرام خراسان‌شمالی گفت: حمل  هر گونه مواد  مخدر به خارج از کشور به وجهه نظام آسیب وارد می‌کند.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی اظهار کرد: حمل مواد مخدر به هر میزان سبب آسیب واردشدن به حیثیت مسلمانان به‌ویژه شیعیان خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته عربستان نیز مجازات سختی را برای دارندگان مواد مخدر ولو به هر میزان اعمال می‌کند.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی بیان داشت: مقررات  عربستان در زمینه مواد مخدر سخت‌گیرانه بوده به حدی که مجازات کشف حتی یک گرم مواد مخدر مجازات سختی خواهد بود.

وی ماده 17 اصلاحی مواد مخدر را هم برشمرد و توضیح داد: بر اساس این قانون چنانچه پزشکان جمهوری اسلامی با هر مقصدی اقدام به نگهداری، حمل یا قاچاق هر مقدار مواد مخدر موضوع این قانون به داخل و یا خارج از کشور کنند، از زمان قطعی‌شدن حکم یک تا پنج سال گذرنامه آنان ابطال و ممنوع‌الخروج می‌شوند.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: همچنین طبق این قانون همچنین در صورت تکرار این عمل از سوی افراد یاد شده به مدت پنج تا 15 سال گذرنامه آنان ابطال و ممنوع‌الخروج می‌شوند و صدور هرگونه گذرنامه برای پزشکان ایرانی که در خارج از کشور به سبب جرائم موضوع این قانون مجازات شوند، مشمول ممنوعیت موضوع این ماده از قانون هستند.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر حجاج به ممنوعیت‌ها و مجازات حمل مواد مخدر از سوی حجاج شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول