اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

تابستان امسال 30 مبلغ به بروجن اعزام می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: به‌ مناسبت اوقات فراغت، 30 مبلغ به بروجن اعزام می‌شود.

تابستان امسال 30 مبلغ به بروجن اعزام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در این شهرستان اظهار داشت: به‌مناسبت اوقات فراغت، 30 مبلغ به بروجن اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مبلغان از حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان به بروجن اعزام می‌شوند، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تقویت بنیه دینی آنان از اهداف اعزام مبلغ است.

الهیان با اشاره به فعالیت‌های مبلغان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف، گفتمان‌های دینی، کلاس‌های آموزش احکام و مسائل دینی و برنامه‌های ورزشی از فعالیت‌های این مبلغان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن تأکید کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در دو گروه سنی نوجوانان با عنوان بوستان معرفت و جوانان با عنوان هسته‌های جوان برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردو در پایان دوره و تهیه نشریه از مطالب طرح شده در کلاس را از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت برشمرد و گفت: در تابستان سال گذشته 30 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان بروجن دایر شد.

الهیان ابراز امیدواری کرد امسال با همکاری هیئات مذهبی 33 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در این شهرستان برپا شود.

وی با اشاره به اعزام 20 روحانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی به شهرستان بروجن گفت: تابستان پارسال 30 روحانی به شهرستان بروجن اعزام شد.

الهیان در ادامه بر ضرورت تشریح فلسفه غیبت تأکید کرد و این امر را از وظایف منتظران واقعی ظهور امام زمان(عج) در ادارات و مراکز فرهنگی برشمرد و افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی درست برای رفع شبهات فکری مردم پیرامون مسئله غیبت تلاش کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا مراکز فرهنگی و روحانیون وظیفه مهمی دارند و باید از هر فرصت برای آشنا کردن مردم با فلسفه غیبت استفاده کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول