اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

امام خمینی مذهب شیعه را زنده کرد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام خمینی (ره) مذهب شیعه را زنده کرد.

امام خمینی مذهب شیعه را زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام محمد نصرالله‌پور عصر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد رشد و موفقیت روزافزون ایران اسلامی هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه با تبیین شخصیت و جایگاه امام راحل افزود: امام خمینی (ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و جایگاه ایشان در تاریخ معاصر بسیار برجسته است.

نصرالله‌پور خاطر نشان کرد: امام (ره) شخصیتی جامع بود و بعد از ائمه معصومین (ع) کسی مثل ایشان پیدا نمی‌شود که از یک طرف یک سیاست‌مدار بزرگ باشد و از طرف دیگر فیلسوف، عارف و یک زاهد و همچنین یک مجاهد باشد و از جنبه دیگر یک شاعر با روحی لطیف که دیوان شعر او با آثار برجسته ادبیات فارسی قابل قیاس باشد.

وی تصریح کرد: امام (ره) با آن دیدگاه باز و وسیع خود که نشأت گرفته از ایمان ایشان است بسیاری از حوادث آینده را مشاهده می‌کرد، امام خمینی (ره) نابودی کمونیست، صدام و مبارک را قبلا اعلام کرده بود.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مذهب شیعه را زنده کرد اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی بر اساس دیدگاه‌های امام (ره) شروع شده و روزبه‌روز به نفع شیعه در حال حرکت است.

نصرالله‌پور با بیان اینکه سخنان امام (ره) از خودش نبود بلکه از طرف ائمه معصومین (ع) و احادیث بود گفت: امام (ره) رفت ولی راه او همچنان ادامه دارد و راه او دوری از کفار و مشرکین، پیروی از یادگار اصلی او یعنی ولایت فقیه و دوری از حزب‌گرایی و نهادینه کردن وحدت است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول